سردار سنایی راد با تاکید بر اینکه صف معترضین از اغتشاشگران جداست، گفت:ناامنی و آشوب داخلی مغایر با پیشرفت کشور است؛ امنیت و سلامت از جمله نعماتی است که آشوب‌ها و اغتشاشات آن را به خطر می‌اندازد و زندگی مردم را مختل می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۱۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردار رسول سنایی‌راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ندای تفرش،با اشاره به تجمعات اخیر و تلاش برخی از معاندین برای ایجاد اغتشاش در کشور گفت: درخواست برای پیگیری مطالبات مردمی در روزهای اخیر به صورت راهپیمایی تجلی پیدا کرد اما دشمنان نظام اسلامی با استفاده از ابزار رسانه‌ای، شبکه‌های اجتماعی معاند و مهره‌های دست نشانده و فریب‌خورده از مطالبات به‌حق مردم سوء استفاده کرده و آن‌‌ را سیاسی جلوه دادند.

 صف معترضین از اغتشاشگران جداست

سنایی‌راد اظهار کرد: معترضین به وضعیت معیشتی کشور به دنبال انجام اقدامات خربکارانه و ایجاد نا‌امنی در کشور نبودند چرا که به آشوب‌کشیدن کشور، تشدید مشکلات اقتصادی را به دنبال دارد.

وی افزود: با هوشیاری مردم و نیروهای نظامی و انتظامی صف معترضین و اغتشاش‌گران از یکدیگر جدا شد و دست گروهک‌ها‌ی تجزیه‌طلب، جریانات کمونیستی و دلقک فراری معروف به «ری‌استارت» که در پشت‌پرده این ماجرا قرار داشتند، برای مردم نمایان شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: فراخوان‌ و اعزام افراد از یک منطقه جغرافیایی به منطقه دیگر به منظور عدم شناسایی، استفاده از شعارهای سخیف، سلطنت‌طلبانه و هتاکانه و مورد هدف قرار دادن مساجد، حوزه‌های علمیه، دفاتر ائمه جمعه و... نشان‌ از ماهیت ضد انقلابی اغتشاشات اخیر و نقش منافقین، گروه‌های لاییک و سکولار ضدمکتب در آن دارد.

سنایی‌راد متذکر شد: در اعتراضات اخیر، بیگانگان به دنبال سوء استفاده از عواطف و احساسات گروه‌های جوان، تحریک‌پذیر و با تجربه سیاسی پایین بودند.

 خروش انقلابی ملت علیه آشوبگران

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در این اعتراضات مردم با هوشیاری اغتشاشگران را شناسایی و از پیوستن به آن‌ها خوداری کردند، در بسیاری از شهرها نیز مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در قالب راهپیمایی خودجوش حرکت های  آشوبگرانه را محکوم کرده و  از اقدامات ضدانقلابی که با غیرت و غرور ملت ایران در تناقض است، برائت جستند.

وی در ادامه افزود: اغتشاش‌گران درنظر داشتند با شدت‌بخشی به اعتراضات، احساسات مردمی را تحریک و به موج خشونت‌ها دامن‌بزنند که با دستگیری برخی از سرحلقه‌ها و لیدرها این حرکت افت چشم‌گیری داشت.

خط‌دهی رسانه‌های بیگانه به اغتشاشگران /غرب با کسب تجربه از فتنه ۸۸ وارد میدان شده است

سنایی‌راد با اشاره به خط‌دهی رسانه‌های بیگانه به اغتشاش‌گران گفت: منبع ارسال پیام‌های ضدانقلابی و آموزش‌های نظامی در شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی، انگلستان و آمریکا قرار دارد که از طریق رسانه‌هایی نظیر تلگرام به سران فتنه ارسال می‌شد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: غرب با کسب تجربه از فتنه ۸۸ و به منظور ایجاد ناآرامی و آشوب داخلی در ایران وارد میدان شد که ارتباط‌گیری گروهک منافقین با مسئول سابق امنیت آل‌سعود و میزبانی منافقین در فرانسه دلیلی بر این ادعا است.

 دشمنان از حمله مستقیم نظامی علیه ایران عاجزند

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی سعی دارند با تشکیل گروه‌های تکفیری و استفاده نیابتی از گروه‌های ضدانقلاب، زمینه نابودی جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند چرا که از حمله مستقیم نظامی علیه ایران اسلامی عاجزند.

اغتشاشات بیشترین ضربه را به ملت وارد می‌کند

سنایی‌راد با بیان اینکه ناامنی و آشوب داخلی مغایر با پیشرفت کشور است، گفت: امنیت و سلامت از جمله نعماتی است که آشوب‌ها و اغتشاشات آن را به خطر می‌اندازد و زندگی مردم را مختل می‌کند.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی‌ سال ۱۳۸۸ گفت: یکی از دلایل شکل‌گیری یوم الله ۹ دی اعتراض جمعی ملت ایران علیه اغتشاشگران بود.

سنایی‌راد در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند با ایجاد اغتشاشات داخلی بین حاکمیت و مردم شکاف ایجاد کنند اما هوشیاری ملت ایران مانعی بر سر راه آن‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات