سردار نوعی اقدم گفت: ما برخلاف تمامی محاسبات صحنه جنگ در مقیاس جهانی با آمریکا، داعش و کشور‌های تامین کننده آن جنگیدیم و قدرت نظامی و موشکی ایران اکنون لرزه به جان قدرت‌های غربی انداخته است.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۲۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

قدرت نظامی و موشکی ایران لرزه‌ای بر جان قدرت‌های غربی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار رحیم نوعی اقدم =در جلسه مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل که در صحن علنی شورا برگزار شد اظهار کرد: اکنون قدرت ایران در دنیا به حدی رسیده است که هیچ رخدادی در جهان بدون نقش ایران رقم نمی‌خورد.

وی گفت: جهان دوقطبی در تحولات اخیر دنیا تبدیل به جهان سه قطبی شده است و ایران به عنوان یک قدرت بزرگ در تمامی معادلات دنیا نقش‌آفرینی می‌کند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور تصریح کرد: دورنمای با عظمت جمهوری اسلامی باعث شده است که آتش زدن چندین سطل زباله در خیابان‌ها منجر به اظهار نظر رئیس جمهور آمریکا نخست وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی و سران کشورهای غربی شود.

سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه رشادت‌های رزمندگان اسلام در سوریه عراق و استراتژی ایران در منطقه خواب را از چشم دشمنان نظام اسلامی گرفته است، افزود: تقابل و مقاومت در برابر آمریکا از برنامه‌های بسیار مهم و راهبردی ما در منطقه است.

وی با اشاره به جنگ ایران با داعش در خاک سوریه ادامه داد: ما در جنگ با داعش غیر از نیروهای سوری از هیچ نیروی دیگری استفاده نکردیم و این نیروها توسط خود ما جذب شدند، آموزش دیدند و در برابر داعش جنگیدند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب اضافه کرد: اکنون نیروهای مقاومت در سوریه آماده نبرد با هر نیروی خارجی و مداخله جو در کشورشان هستند و این افتخار ما است که برای مردم سوریه، مردم ایران و دفاع از مقدسات اسلامی به ویژه حرم حضرت زینب در سوریه جنگیدیم.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: بسیار علاقه‌مندیم تا مردم دنیا بدانند که ما با افراد و جمعیت‌های مختلف با ادیان و فرهنگ‌های مختلف در سوریه مفاهیمی مانند ایثار، شهادت و گذشت را تجربه کردیم و همه ما در نبرد با دشمن خارجی با زبان بین‌الملل حرف می‌زدیم و این نقطه قوت و قدرت ما است که غرب و شرق دنیا از آن بی‌خبرند.

سردار نوعی اقدم افزود: تربیت و تحت تاثیر قرار دادن دیگران و یارگیری در گرو تلاش‌های فرهنگی و سرمایه‌گذاری‌های کلان بودجه‌ای نیست زیرا رفتار و عملکرد ما در سوریه که نشان دهنده صداقت ما بود هزاران نفر را برای دفاع از حق در برابر باطل بسیج کرده بود.

وی گفت: ما برخلاف تمامی محاسبات صحنه جنگ در مقیاس جهانی با آمریکا، داعش و کشورهای تامین کننده آن جنگیدیم و قدرت نظامی و موشکی ایران اکنون لرزه به جان قدرت‌های غربی انداخته است.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به نقش مردم در این پیروزی تاکید کرد: مردم ما همیشه در پشت سربازان خود در جبهه‌های مختلف بوده‌اند و ما با دلگرمی‌ مردم توانستیم بر دشمن فائق شویم.

ارسال نظرات