خبرهای داغ:
سامانه پیشخوان دولت جهت بهره برداری از خدمات الکترونیک شرکت گاز استان قزوین به منظور ارائه خدمات مرتبط با فعالیت های شرکت گاز استان تحویل نمایندگان دفاتر پیشخوان گردید.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۷۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين؛ امیررضا کوشکی سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت گفت: طی جلسه ای که با حضور نمایندگان واحد فناوری اطلاعات و امور بهره برداری شرکت گاز استان قزوین و نمایندگان دفاتر پیشخوان استان و نمایندگان امور صنفی دفاتر پیشخوان دولت در سالن اجتماعات شرکت گاز قزوین برگزار گردید، سامانه پیشخوان دولت شرکت گاز استان آموزش و تحویل دفاتر پیشخوان داده شد.
کوشکی در ادامه بیان داشت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان و مشترکین گاز طبیعی، بخشی از خدمات شرکت گاز استان قزوین به دفاتر پیشخوان واگذار شده است که در فاز اول شامل فهرست صورتحساب های پرداخت شده و پرداخت نشده، مشاهده و چاپ صورتحساب المثنی، اعلام کار کرد کنتور، اصلاح مشخصات مشترکین گاز و درخواست تغییر نام می باشد.
سرپرست فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده امیدواریم از اسفند ماه دفاتر پیشخوان ارائه خدمات مذکور را عملیاتی نمایند. وی گفت: در آغاز این طرح در اسفند ماه مشترکین محترم گاز می توانند با مراجعه به 50 دفتر پیشخوان در سطح استان قزوین از خدمات مذکور بهره مند شوند.
کوشکی افزایش کیفیت خدمت رسانی به مردم، تسریع و سهولت ارائه خدمات به مردم را از دلایل اجرای این طرح دانست و اظهار امیدواری کرد با اجرا و توسعه خدمات ارائه شده به مردم توسط دفاتر پیشخوان بتوان کیفیت خدمات رسانی به مشترکین گاز را در سطح قابل قبولی افزایش داد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها