تابلوی شهدا را خدا بلند کرد/ مردم می دانند 17 هزار شهید ترور نتیجه شیطنت استکبار است و نباید به آمریکا اعتماد کرد

موحد خاطر نشان کرد: جامعه‌ای که شهید داشته باشد، عزتمند است، در ابتدای آغاز به‌کار شوراهای شهر و روستا در شهری افرادی به اصطلاح اصلاح‌طلب روی کار آمدند و خواستند نام شهدا را از خیابان‌ها بردارند و مثلا لاله و ژاله بگذارند غافل از آنکه تابلوی شهدا را خدا بلند کرد و کسی نمی‌تواند آن را پائین بیاورد.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۹۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدجواد موحد ظهر امروز در یادواره شهدای کارمندی و کارگری که در سالن پیامبر اعظم(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: عزت یعنی شکست‌ناپذیری و تسلیم‌نشدن که در مقابل ذلت یعنی تسلیم و خوار شدن است که عواملی چون سیاسی، اجتماعی،اقتصادی، اخلاقی و ...دارد.

وی افزود: اعتماد به دشمن برای انسان ذلت می‌آورد، اگر به دشمن دل بسپاریم و راغب باشیم تا برای‌شان فرش قرمز پهن کنیم، ذلیل می‌شویم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه تصریح کرد: قرآن می‌فرماید؛ آنهایی که کفار را به عنوان ولی و سرپرست قرار می‌دهند، فکر می‌کنند صاحب عزت خواهند شد در حالی‌ که برای‌شان ذلت می‌آورد.

این مسوول بیان کرد: جعده همسر امام حسن مجتبی(ع)مصداق این فرمایش قرآن است، زمانی‌که معاویه تنها راه حذف امام را مسموم کردن دانست با تطمیع جعده قول داد که بعد از وی یزید به خلافت می‌رسد و او را به همسری می‌گیرد و شاه زنان عالم می‌شود و جعده هم با طمع کردن امام حسن (ع) را به شهادت رساند ولی نه تنها دشمن به قولش عمل نکرد بلکه جعده ذلیل و خوار از دنیا رفت.

موحد افزود: همه فتنه‌ها در خارج طراحی و توسط عوامل داخلی اجرا می‌شود، اگر از توطئه‌ها و طراحی آمریکا در رژیم پهلوی بگذریم، هیچکس به اندازه صدام به آمریکا خدمت نکرد ولی پایان سرنوشت او را دیدید که چگونه ختم شده است.

وی افزود: قرآن کریم چهار دشمن را معرفی کرد، نخستین آن شیطان، یهود (صهیونیست) و مسیحیت صهیونیست که ما این سال‌ها تجربه کردیم امثال قاتل شهید روشن که برای 20 میلیون تومان به صهیونیست اعتماد کرد که البته دستگیر شد ولی اگر دستگیر هم نمی‌شد توسط همان‌ها کشته می‌شد و منافقان که قرآن فرمود، از آنان پرهیز کنید، استغفار منافق پذیرفته نیست، در فتنه 88 منافقانی که تواب بودند، صحنه گردانی کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه خاطر نشان کرد: 17 هزار شهید ترور داریم که توسط منافقان به شهادت رسیدند، فرموده قرآن است که به این دشمن اعتماد نکنید.

وی تصریح کرد: ما مخالف دیپلماسی و مذاکره نیستیم لیکن باید به مبانی، اصول و اعتقادات توجه داشته باشیم، 400 هزار جانباز، 8 هزار جانباز شیمیایی به سوی شهادت، 40 هزار آزاده، 267 هزار شهید، 6 هزار شهید مبارزه با مواد مخدر با این هدف در میدان حاضر شدند.

موحد با اشاره به اینکه یکی از ادعاهای حضور آمریکا در افغانستان مبارزه با ترانزیت مواد مخدر بود، تصریح کرد: از زمان حضور آمریکا کشت خشخاش در این کشور 10 برابر افزایش پیدا کرد و برای ایران تهدید شد، هزینه‌های زیادی که می‌توانست صرف عمران و آبادانی شود صرف مسدود کردن مرزها و جلوگیری از ورود مواد مخدر شده است.

وی ادامه داد چهار مستکبر هم وجود دارد، شیطان مستکبر عبادی، کارتل‌های بزرگ اقتصادی صهیونیستی 250 نفر هستند که دنیا را به آتش کشیدند، مستکبر علمی مانند بلعم باعورا و امروز هم که دانش بشری تبدیل به ساخت بمب می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه، افزود: مستکبر سیاسی مانند فرعون، امروز آمریکا دیگر مستقیم وارد نمی‌شود، آل‌سعود که به اصطلاح مسلمان و خادم حرمین شریفین است را مامور اجرای اوامر خود می‌کند.

وی تصریح کرد: همانگونه که رهبری فرمودند، دین سیاسی برای نابود کردن سیاست دینی فعال است و ترویج می‌شود.

موحد خاطر نشان کرد: جامعه‌ای که شهید داشته باشد، عزتمند است، در ابتدای آغاز به‌کار شوراهای شهر و روستا در شهری افرادی به اصطلاح اصلاح‌طلب روی کار آمدند و خواستند نام شهدا را از خیابان‌ها بردارند و مثلا لاله و ژاله بگذارند غافل از آنکه تابلوی شهدا را خدا بلند کرد و کسی نمی‌تواند آن را پائین بیاورد.

وی تصریح کرد: در طی 600 سال 27 بار قبر امام حسین(ع) را خراب کردند و دوباره ساختند، شخم زدند اما امروز عظیم‌ترین کنگره بشری در اربعین برگزار می‌شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه، گفت: امروز جایگاه ولایت، نیروهای مسلح مکتبی و پشتیبانی ملت باعث عزت و افتخار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار