خبرهای داغ:
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک خبر داد:
شهرستان آبیک با تحقق 94 درصدی ایجاد اشتغال طی نه ماه امسال توانسته است رتبه نخست را در استان قزوین کسب کند
کد خبر: ۸۹۷۱۲۱۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

حسین بابایی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: شهرستان آبیک با تحقق 94 درصدی ایجاد اشتغال توانسته است رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان قزوین کسب کند.
وی گفت: میزان تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان آبیک در سال جاری دو هزار و 520 نفر بوده که طی 9 ماهه سال جاری٬ دو هزار و 350 مورد برابر 94 درصد اشتغال ایجاد شده است.
دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید از 43 تعهد اصلی برای 51 نفر، کمیته امداد از 300 تعهد اصلی برای 149نفر،  بهزیستی از 22 تعهد اصلی برای 29 نفر و میراث فرهنگی برای 51 نفر تعهد اصلی اشتغال ایجاد کرده‌ است.
بابایی عنوان کرد: از سوی  جهاد کشاورزی این شهرستان از 463 تعهد اصلی برای 452 نفر، اداره صنعت، معدن و تجارت از یک هزار و 430 تعهد اصلی  برای 1061، آبفای شهری و روستایی و منطقه‌ای برای چهار نفر و شرکت امور برق از هر سه نفر برای یک نفر اشتغال ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: در راستای ایجاد اشتغال از سوی بسیج سازندگی شهرستان آبیک از 100 مورد تعهد اصلی دو نفر، دامپزشکی یک نفر، اداره مسکن و شهرسازی 507 نفر در سامانه ثبت اطلاعات شغل ایجاد شده است.
دبیر کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: میزان تعهد ایجاد اشتغال شرکت گاز شهرستان آبیک برای امسال، سه نفر بوده که موردی در سامانه رصد اشتغال به ثبت نرسیده است.
بابایی ادامه داد: شهرستان آبیک با تحقق 94 درصدی ایجاد اشتغال طی نه ماه امسال توانسته است رتبه نخست را  در استان قزوین کسب کند که این امر با تعهد به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی و همت تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان آبیک انجام شده است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها