تولیت آستان قدس رضوی خواستار ریشه‌یابی ناامنی و آشوب‌ها و خشکاندن آن توسط دستگاه‌های امنیتی و قضایی شد.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۲۹
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در راهپیمایی مردم مشهد در اعلام انزجار از فتنه‌گران و اغتشاش‌گران حوادث اخیر در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: اجتماع ملت بصیر ایران در 9 دی ماه و امروز در دفاع از دین و ارزش‌های انقلاب اسلامی بسیار باشکوه و بی‌سابقه بوده است.

 

وی مولفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را ملت مومن و بصیر عنوان کرد و گفت:داشتن رهبری مقتدر و بصیرت‌آفرین و همچنین داشتن روحیه ظلم ستیزی و استکبار ستیزی و مقاومت از مولفه‌های قدرت کشور ماست که دوست و دشمن به آن واقف هستند.

تولیت آستان قدس رضوی یاداور شد: اعتماد مردم به نظام مهم‌ترین پشتوانه نظام است و دشمن این پشتوانه را هدف قرار داده است.

وی اظهار داشت: دشمن به دنبال جدا کردن مردم از نظام و چند قطبی کردن مردم است.

رئیسی با بیان اینکه دشمن درصدد است تا با ایجاد اختلاف جلوی پیشرفت کشور را بگیرد، افزود: هرگونه پیشرفت، توسعه‌یافتگی و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مستلزم انسجام و وحدت ملی است.

وی تصریح کرد: نتیجه آشوب و ناامنی برای مردم نیست، بلکه برای انحراف از تمرکز کردن به مشکلات مردم بوده و این حیله دشمنان است اما مردم با دشمن‌شناسی توانستند در 9 دی سال 88 بساط فتنه را برچینند.

تولیت آستان قدس رضوی خواستار ریشه‌یابی ناامنی و آشوب‌ها و خشکاندن آن توسط دستگاه‌های امنیتی و قضایی شد.

وی تاکید کرد: بهترین راه مبارزه با استکبار تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است و چنانچه کسی برای افزایش اعتماد مردم کاری کند در راستای مبارزه با آمریکا و تثبیت نظام جمهوری اسلامی قدم برداشته است و هرکس اعتماد مردم را کاهش دهد، در راستای مبارزه با نظام جمهوری اسلامی قدم برداشته است.

رئیسی تاکید کرد: بودجه سال 97  بیشتر باید برای رفع محرومیت و ایجاد عدالت اجتماعی هزینه شود تا اعتماد مردم به نظام بیشتر شود و از نمایندگان مجلس می‌خواهم به این مورد توجه کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها