نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

سوء استفاده دشمن از مطالبات به حق مردم، در ایجاد اغتشاش

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اعتراضات مردمی بهانه‌ای شد برای کسانی که به طمع نابودی و براندازی نظام وارد صحنه شده بودند.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۳۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: فاصله گرفتن از آرمان‌ها و مقاصد پیش بینی شده، عدم تحقق برنامه‌های اقتصادی، بیکاری قشر تحصیل‌کرده کشور و تحت فشار قرار گرفتن موسسات از جمله مسائلی بود که روی هم انباشه شده و سبب شد مردم به نشانه اعتراض به صحنه بیایند.

نماینده مردم شهرستان درگز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تحرکاتی که در داخل کشور انجام شد ریشه در بیرون از مرز‌ها داشت و اعتراضات مردمی بهانه‌ای شد برای کسانی که به طمع نابودی و براندازی نظام وارد صحنه شده بودند.

وی افزود: به لطف خدا مسئولین نظام توانستند این فضای غبار آلود و اغتشاشات به وجود آمده را با آرامش مدیریت کنند و به جهانیان بفهمانند راه دستیابی به مطالبات، برهم زنی و توهین به ارزش‌های نظام و اسلام و آتش زدن پرچم مقدس ایران نبوده و رفتار‌های این چنینی سرنوشتی جز محکومیت ندارد.

حاتمیان اظهار کرد: واضح است اغتشاش گران عضوی از مردم ایران نبوده چرا که مردم ما انسان‌های با بصیرتی هستند و تحت هیچ شرایطی مشکلات اقتصادی را بهانه‌ای برای تخریب اموال عمومی و توهین به مقدسات قرار نمی‌دهند.

وی تشریح کرد: مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند و مسئولین باید در راستای احقاق حقوق آن‌ها تلاش خود را بیشتر کنند، اما ذکر این نکته ضروری است که همه ما باید برای طرح خواسته‌ها و بیان اعتراضات، در چهار چوب قانون عمل کرده و از آن تخطی نکنیم.

حاتمیان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اغتشاشات صورت گرفته خارج از چهارچوب قوانین بود گفت: این حرکات ناپسند دشمنان خفته ایران را بیدار کرد و فایده‌ای جز ایجاد هزینه و تخریب بیت المال، نا امن کردن شهر و خسارت زدن به جان و مال مردم نداشت.

نماینده مردم درگز با اشاره به نقش تاثیر گذار فضای مجازی در برپا شدن اغتشاشات اخیر بیان کرد: فضای مجازی علاوه بر داشتن مزایای فراوان معایبی هم دارد که در پاره‌ای از اوقات برای کسانی که اهل تعمق و تدبر نیستند چیزی جز آسیب و صدمه به همراه نخواهد داشت.

وی ادامه داد: عده‌ای از افراد غافل و نا آگاه در این فضا حضور پیدا کردند و به دلیل نداشتن بصیرت، به توطئه دشمن واکنش نشان داده و با انتشار اخبار و اطلاعیه‌های غلط برای خود و جامعه هزینه ایجاد کردند.

حاتمیان تاکید کرد: ایجاد کارگروه در تمام زمینه‌ها می‌تواند حلال مشکلات بوده و از بحران جلوگیری کند، چرا که شنیده شدن حرف مردم توسط مسئولین باعث تخلیه انرژی منفی می‌شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها