قائم مقام نماینده، ولی فقیه بنیاد مسکن در تربت حیدریه:

مردم اجازه میدان‌داری به ضد انقلاب را نمی‌دهند

قائم مقام نماینده، ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تربت حیدریه گفت: جولانگاه ضد انقلاب جمهوری اسلامی ایران نیست و مردم اجازه میدان داری و صحنه گردانی به ضد انقلاب و عوامل مزدورش را نخواهند داد.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۳۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدعلی رضایی در گفت و گو با خبرنگاران تربت حیدریه اظهار داشت: از آغاز تشکیل انقلاب اسلامی تا به امروز، جبهه استکبار و ضد انقلاب به عناوین مختلف با توطئه‌ها و دسیسه‌های خود سعی بر اختلال و نابودی نظام اسلامی ایران را داشته که با سد محکم مردم آگاه و بابصیر برخورد کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر، افزود: مردم ایران نیز به مانند سایر ملت‌ها در کشور‌های دنیا از مسوولان خود مطالباتی دارند و از بیکاری و فشار اقتصادی رنج می‌برند و این مطالبات خود را نیز مطرح می‌کنند تا مسوولان کشور برنامه ریزی عمیق تری داشته باشند، اما صف خود را از اغتشاشگران و آشوب طلبان که ضد انقلاب آن‌ها را تحریک می‌کند، جدا کرده اند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آنچه که امروز در کف خیابان‌ها شاهد آن هستیم و عده‌ای اقدام به تخریب اموال عمومی و بیت المال می‌کنند همان رهروان فتنه ۸۸ هستند که با همراهی ضد انقلاب و جبهه استکبار سعی در اغتشاش و نا آرامی در کشور دارند.

رضایی خاطر نشان کرد: دشمن روزی به بهانه مطالبه گری و تقلب و روزی هم به مانند امروز با کلید واژه گرانی و اعتراض به وضع اقتصادی به دنبال عبور از خاکریز جمهوری اسلامی است و برای هر توطئه خود لیدر‌های در داخل و خارج کشور دارد و غافل آنکه این خاکریز حاصل خون شهدایی است که سدی استوار در برابر نفوذ بیگانگان ساخته است.

قائم مقام نماینده، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: جولانگاه ضد انقلاب جمهوری اسلامی ایران نیست و مردم اجازه میدان داری و صحنه گردانی به ضد انقلاب و عوامل مزدورش را نخواهند داد.

رضایی، حمایت‌ها و اظهارات اخیر رییس جمهور آمریکا از اغتشاشگران را ذلیلانه عنوان کرد و افزود: کسی که از ابتدای سرکار آمدنش هر روز در خیابان‌های آمریکا بر علیه او تظاهرات می‌کنند و نمی‌تواند کشور خود را اداره کند در حد واندازه‌ای نیست که برای این کشور و در حمایت از آشوب گران خط و نشان بکشد.

نماینده سابق مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: ترامپ قانون ممنوعیت ایرانی‌ها را ابلاغ می‌کند و در مقابل منافقانه مظلوم نمایی کرده واز آشوبگران حمایت می‌کند، لذا چهره واقعی آشوب‌های اخیر برای مردم روشن شده و مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند.

وی در پایان گفت: در این چند روز اخیر ملت فهیم ایران اسلامی به مانند ۹ دیماه ۸۸ بار دیگر به میدان می‌آیند و با حضور عزتمندانه و با شکوه خود مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب و استکبار جهانی می‌زنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها