خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور:

ترامپ تشنه ایجاد فتنه است

امام جمعه کنگاور گفت:فتنه گران و هتاکان بدانند اگر مردم صبر و تحمل دارند و مدارا میکنند بخاطر این است که امام و رهبر آنها دستور به صبر داده است.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۵۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور, حجت الاسلام لروند در اجتماع پرشور مردم شهرستان کنگاور اظهار داشت : سودجویان و فتنه گران میخواستند از اعتراض و مطالبه به حق مردم برای مشکلات، سوءاستفاده و آن را به راه دیگری هدایت کنند.

 

امام جمعه کنگاور ادامه داد:اعتراضات و گلایه مردم را ما مسئولین میپذیریم ،‌ برای اعتراض و گلایه اسلام جایگاه تعریف کرده است، اما همه دیدیم که دشمن چگونه وارد این جریان شد، همه دیدیم رئیس جمهور امریکا چگونه ذوق زده شد و به مردم ایران توهین کرد و آنها را گرسنه خطاب کرد .

 

وی افزود: ترامپ گرسنه فتنه گری ست, ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی علیه فتنه گری های ترامپ و دوستانش پوزه آنها را به خاک مالیدند.

 

وی با تاکید بر وحدت آحاد مردم برای خنثی نمودن توطئه دشمنان افزود: فتنه گران و هتاکان بدانند اگر مردم صبر و تحمل دارند و مدارا میکنند بخاطر این است که امام و رهبر آنها دستور به صبر داده است.

 

حجت الاسلام لروند اعتراض و انتقاد را حق همه مردم دانست و گفت: نقد و انتقاد مساله ای است که حتی در اسلام نیز بر آن تاکید شده است و اگر بخواهیم جامعه ای بالنده و مسئولینی کوشا تر داشته باشیم باید عملکرد ها را مورد انتقاد قرار دهیم.

 

وی افزود: اعتراض به حق جمعی از مردم زجر کشید ه با نفوذ ضد انقلاب و معاندین نظام رنگ خود را عوض کرد و به اغتشاش و فتنه تبدیل شد و مردم صف خود را از آنها جدا کردند.

 

امام جمعه کنگاور گفت: جمعی که در این شهرستان برای اعتراض شعار دادند و حتی در لحظاتی شعار هنجار شکن دادند، این در حالی بود که حزب الله و نیروی های نظامی کنار شما بودند و هیچگونه برخورد با آنها نکردند؛چرا که شما را از جنس خود می دانند، اما اگر کسی بخواهد اغتشاش کند و به آبروی مردم و نظام لطمه بزند این ملت پاسخی با مشت محکم به آنها خواهد داد.

 

دکتر لروند ضمن تقدیر از حضور کم نظیر مردم ولایتمدار کنگاور در راهپیمایی علیه فتنه گران از مسئولین خواست مطالبات و مشکلات مردم را در اسرع وقت پیگیری و رفع نمایند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار