خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه:

دشمنان قسم خورده نظام و مردم به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند

فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه درجمع سران ایلات و طوایف عشایر کرمانشاه گفت: برخی دشمنان قسم خورده ملت و کشور با سو استفاده از از نارضایتی مردم از گرانی و وضعیت اقتصادی در پی ضربه زدن هستند تا مقاصد شوم خود را محقق کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۷۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, سران ایلات وعشایر کرمانشاه با حضور در سپاه ناحیه عشایری اقدامات چند روز اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند.

 

سرهنگ کامران هزارخانی فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: سران ایلات وعشایراستان کرمانشاه در دوران انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی اثبات کردند دراین ایام برخی دشمنان قسم خورده ملت وکشور از نارضایتی از گرانی ومطالبات مردمی با نفوذدر میان مردم در پی ضربه زدن به نظام وصددهستند مقاصد شوم خود را محقق کنند.

 

وی گفت: رسیدگی دولت و مجلس به مطالبات مردم حق مردم است هر چه داریم از مردم داریم ، مردم اثبات کردند که در همه حال با نظام و رهبری هستند.

 

لیکن سران ایلات وعشایر استان کرمانشاه با حضور در سپاه ناحیه عشایری آمادگی خود را برای همکاری با سپاه وبسیج با محکوم کردن آشوب های چند روز اخیر فتنه گران آنها را از مردم انقلابی کرمانشاه جدا دانسته وبرای مقابله با فتنه گران آمادگی خود را اعلام کردند.

 
ارسال نظرات