خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان صحنه:

رد پای جریان تکفیری و دولت های استکبار در حوادث اخیر مشخص بود

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: رد پای جریان تکفیری و دولت های استکبار در این مساله مشخص بود ولی ملت شریف و با بصیرت ایران بر صورت آنان سیلی زدند.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۸۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه، حجت الاسلام جواد الیاسی در مراسم میثاق با ولایت و یادواره شهرستانی صحنه اظهار داشت: جنگ امروز جنگ نرم و مبارزه با فتنه است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه باید به بصیرت اهمیت داد تصریح کرد: بصیرت همه جانبه بویژه دشمن شناسی و موانع در راه بسیار مهم است.

 

حجت الاسلام الیاسی با اشاره آشوب اغتشاشگران در شهر های مختلف گفت: رد پای جریان تکفیری و دولت های استکبار در این مساله مشخص بود ولی ملت شریف و با بصیرت ایران بر صورت آنان سیلی زدند.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت: این حمایتی که روباه صفت های بین المللی برای این اغتشاشگران داشتند باید توسط دستگاه وزارت خارجه محکوم شود و به ریس جمهور فرانسه اجازه ورود کشور را ندهند چرا که به ملت ما توهین کردند و از این آشوب گران حمایت کردند.

 

وی تصریح کرد: ما برای ادامه دادن راه امام حسین علیه السلام انقلاب نمودیم و باید در این راه با بصیرت گام برداریم.

 

حجت الاسلام  جواد الیاسی یادآور شد: ترامپ از سایر ریس جمهور های آمریکا از تمام ریس جمهور های قبلی احمق تر است و الان دارد برای مردم ما اشک میریزد.  این ریس جمهور کشوری است که برای ضربه زدن به کشور ما و ملت عزیز ایران انواع تحریم های ظالمانه را وضع کردند.

 

وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) فرمودند در بحث اقتصاد مقاومتی صحبت دیگر کم است و باید عمل نمود .

 
ارسال نظرات