امروز راه جمهوری اسلامی با سخنان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) روشن شده است و طلاب باید برای عمل به منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۲۸۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده رئیس مرکز خدمات در جمع طلاب شهرستان‌های خرمدره و هیدج گفت: فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با رسالت حوزه است و طلاب و روحانیون حافظ قرآن، مبلغین، ممتازین تحصیلی از امتیاز ویژه‌ای برخوردار هستند.

حجت الاسلام هادی ضمن تبریک فرارسیدن روز 9 دی و دهه بصیرت افزود: امروز راه جمهوری اسلامی با سخنان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) روشن شده است و طلاب باید برای عمل به منویات مقام معظم رهبری تلاش کنند.

وی با اشاره به یاد و خاطره مراجع و علمای گذشته اظهار داشت: وجود علما و مراجع از نعمت‌هایی است که خداوند به مردم و به ویژه طلاب اعطا کرده است و ما باید شکرگزار این نعمت باشیم.

نماینده رئیس مرکز خدمات ضمن بیان اهداف سفرهای استانی رئیس مرکز تصریح کرد: یکی از اهداف این‌گونه سفرها، دیدار با مدیران، اساتید و طلاب مدارس علمیه است تا از تزدیک با مشکلات آنها آشنا شویم.

نماینده رئیس مرکز خدمات، ضمن اشاره به خدمات ارائه شده در این مرکز افزود: فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با رسالت حوزه است و طلاب و روحانیون حافظ قرآن، مبلغین، ممتازین تحصیلی از امتیاز ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی به برخی از انحرافات ناشی از استفاده نادرست از فضای مجازی اشاره کرد و گفت: با تقویت ایمان و پیروی از سیره اهل‌بیت(ع) می‌توان در مقابل نقشه‌های دشمن ایستادگی کرد.

گفتنی است در پایان جلسات، نماینده رئیس مرکز خدمات از حافظین قرآن و ممتازین تحصیلی این مدارس تجلیل کرد.

 

ارسال نظرات