خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نبود همسویی بین مقامات اجرایی کشور/ اجازه ندهید تبلیغات بیگانگان بر تفکر شما تاثیر بگذارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه آنگونه که باید همسویی در مقامات اجرایی نیست و این عدم همسو بودن باعث شده است که مشکلات دامن گیر جامعه شود و روز به روز افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۰۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند  در جمع نیروهای سپاه و بسیج شهرستان مرزی درمیان، اظهار کرد: الان بیش از 40 سال است که صحنه میدانی بیش از آنچه سختی باشد شاهد عمل است.

 

وی افزود: در مقابل استکبار جهانی و دفاع از شرف انسانی برای اینکه مردم بیش از پیش این صحنه ای که الان در میدان بین المللی حاصل شده را بشناسند باید دیدگاه ها و زیرساختهای فکری دو جبهه حاضر در میدان شناخته شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر ما موفق شویم این جبهه ها را درست معرفی کنیم؛ مواضع مردم بیش از پیش محکم تر خواهد شد دیدگاهها هم یکی دیدگاه انسان شناسی در مکتب انبیاء که مکتبی الهی است و دیگری استکبار که دیدگاه نفسانی و شیطانی است خواهد بود.

 

آیت الله عبادی عنوان کرد: استکبار در رسانه هایشان با عموم و عوام به صورت عوام فریبانه حرف می‌زنند و هیچ کس واقعیت را نمی‌داند وقتی خواص به زیر ساخت های اعتقادی آنها نگاه می‌کنند کاملا مشخص است که آنها در کفر هم نفاق به خرج می‌دهند.

 

وی اذعان کرد: آنهایی که اسم ادیان الهی را یدک می‌کشند هیچ ربطی به مکتب اهل بیت ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: آنچه که یهود و مسیحیت امروز مطرح می‌کنند هیچ ربطی به تعلیمات حضرت موسی (ع) و حضرت عیسی (ع) ندارد.

 

آیت الله عبادی اظهار کرد: دیدگاه جبهه استکباری که تحت عنوان لیبرال سرمایه مطرح است با آنچه با تفکرات خودشان مطرح است نسبت به اینکه انسان از کجا آمده و به کجا می‌رود صاحب نظر نیستند؛ در این شرایط وقتی خواص مواضع فکری آنها را مشاهده کرده آنها را خیلی حقیر می‌بینند.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: تفکرات غربی ها هیچ ارزش و جایگاهی برای انسان قائل نیست و از انسان به عنوان حیوان اقتصادی یاد می‌کند برای همین در بین کشورها به جنگ و خونریزی پرداخته و مردم را از بین می‌برند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در خود پرستی و نژاد پرستی آنهایی که دارای فکر هستند ادعا دارند برایشان دو نوع حیوان که یکی انعام و دیگری انسان است خلق شده و انسانها و انعام هم فقط برای آنها هستند به خودی خود هیچ ندارند برای همین هم کاری که دلشان بخواهد انجام می‌دهند.

 

وی عنوان کرد: حال که غربی ها دیده اند برای آنها برده داری فردی به صرفه نیست روی به برده داری جمعی آورده و برای فریب و نیرنگ، ملتها را جمع کرده و و می‌خواهند ملت را به صورت دسته جمعی نابود کنند.

 

آیت الله عبادی گفت: این تفکر غربی‌ها بدتر از سرطان است و با این تفکر خود میلیونها انسان را نابود می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: زیربنای فکری آنها خراب است به جایی که می‎رسند قتل و غارت و کشتار را آغاز کرده و افراد بیگناه را از بین می‌برند حال این تفکر را در مقابل تفکر الهی که انسان را یک عالم می‌داند در نظر بگیرید که اگر به ناحق به کسی سیلی زده شود باید دیه پرداخت شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر بنا بر فرض، روزی تفکر غرب به جامعه مسلط شود که هیچگاه نخواهند شد آن موقع درست خواهید فهمید که مردم یمن، بحرین، نیجریه و... چه می‌گویند آنها همه حرفشان این است که فقط حق رای داشته باشند.

 

آیت الله عبادی گفت: جبهه مقدسی که امروز در برابر این مغول‌ها ایستاده 40 سال است که همچون سد پولادینی در مقابل تفکرات غلط غرب ایستادگی کرده و به لطف خدا غرب با آن همه تسلیحات و ادعای نظامی روز به روز شکست خورده است؛ این برای ما مایه افتخار است و باید سجده شکر به جای آورد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: شماهایی که بیش از ظهور حضرت مهدی موعود (عج) در جبهه مقابله با استکبار  ایستادگی کرده اید ارزشتان بالاتر از آنهایی است که بعد از ظهور حضور خواهند داشت این ایستادگی ها سختی دارد اما سختی که لذت بخش است.

 

وی عنوان کرد: الان همه غرب از سردار قاسم سلیمانی که یک نفر است وحشت دارد اگر سلیمانی های دیگری وارد میدان شوند قطعا دشمن حساب کارش را خواهد کرد.

 

آیت الله عبادی با اشاره به مشکلات موجود در روستاها، تصریح کرد: کار اصلی شما خدمت به مردم است تا جایی که به دست من باشد همانگونه که تا کنون پیگیر مشکلات روستاها بوده ام بعد از این هم پیگیر خواهم بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: متاسفانه آنگونه که باید همسویی در مقامات اجرایی نیست و این عدم همسو بودن باعث شده است که مشکلات دامن گیر جامعه شود و روز به روز افزایش پیدا کند.

 

وی اظهار کرد: وقتی مقام معظم رهبری هر سال را با نام اقتصاد مقاومتی و یک شعار پیشوند و پسوند هر سال به عنوان شعار سال تعیین می‌شود یعنی اینکه هنوز اقتصاد مقاومتی محقق نشده است که اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود و همسویی وجود داشته باشد قطعا مشکلات حل خواهد شد.

 

امام جمعه بیرجند گفت: متاسفانه غرب به ما هم درس سرمایه داری لیبرالی را داده که با هزاران میلیارد ثروت و استعداد مشکلات برطرف نمی‌شود.

 

آیت الله عبادی عنوان کرد: رکود، بیکاری و... در کشور وجود دارد و یک عده سوء استفاده چی حداکثر سوء استفاده را می‌برند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر ما کار خود را درست انجام دهیم تبلیغات بیگانه پیوند نخواهد خورد و زمانی که کار خود را درست انجام ندهیم قطعا تبلیغات بیگانه تاثیر خود را خواهد گذاشت و با تفکرات ما پیوند خواهد خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها