خبرهای داغ:
امام جمعه اسدیه گفت: مقام معظم رهبری در برهه های مختلف آینده کشور و جهان اسلام را تحلیل می کنند که بعدا این شرایط رقم می خورد و باید ایشان الگوی همه ما در دفع و کنترل فتنه های دشمنان باشند.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۰۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیرضا حسینی در دیدار فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان افزود: شناسایی فتنه های مختلف نیازمند مثلث سه ضلعی بصیرت، علم و صبر است و چون تعدادی محدوی از افراد جامعه این ویژگی ها را دارند ما باید از این افراد پیروی کنیم و در ایران اسلامی مقام معظم رهبری با داشتن هر سه ویژگی بهترین الگو هستند.


وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره توطئه های دشمنان را با هوشیاری خاص خود شناسایی و به مردم ابلاغ می کنند و تاکنون ملت با بصیرت ایران اسلامی به این رهنمودها عمل کرده اند.


وی ادامه داد: پیروی از ولایت فقیه و رهبری، انقلاب را به سرمنزل مقصود می رساند و نظام اسلامی را از گزند توطئه های دشمنان محفوظ می دارد.


امام جمعه اسدیه بصیرت را مفهوم قرآنی دانست و گفت: نظر با بصر فرق دارد چرا که بصیرت مفهوم بالاتر است که انسان باید به درک و فهم مسائل از جنبه های مختلف بپردازد.
وی اظهار کرد: فتنه آشوبی است که تشخیص حق و باطل در آن سخت می شود و خاموش کردن آتش فتنه های مختلف نیازمند بصیرت است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان هم با بیان اینکه وظیفه حراست و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بر عهده سپاه پاسداران گذاشته شده است گفت: ما به عنوان بسیج هیچ حزب و جناحی جز ولایت فقیه را نمی شناسیم و هر کسی بخواهد نسبت به نظام و انقلاب توهین کند، مقابل او جبهه گیری خواهیم داشت.


سروان محمد فاطمی نسب افزود: سپاه پاسداران از آغاز انقلاب تاکنون با قدرت تمام با انواع تهدیدات مقابله کرده اما باید توجه کنیم که اصلی ترین دغدغه کنونی کشور نبرد نرم یا همان جنگ نرم است که سپاه در این عرصه نیز تاکنون موفق بوده است.


وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی پیروز شده و نیاز به حراست دارد، انقلابی که به غرب و شرق نه گفته و قرار است راه جدید را نشان بدهد، قطعا دشمنان جدید و بیشتری خواهد داشت.


وی گفت: توسعه و ترویج اندیشه و فرهنگی بسیجی راهگشای مشکلات ما و تنها راه برون رفت از چالش هایی است که در مسیر انقلاب و نظام قرار گرفته و بسیجیان برای طی کردن این مسیر باید حرکت شان حول محور ولایت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها