خبرهای داغ:

خلق حماسه ای دیگر در بهبهان

کد خبر: ۸۹۷۱۳۲۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳

به گزارش صالحین حوزه مقاومت بسیج شهید دقایقی ناحیه بهبهان، مردم ولایتمدار شهرستان دارالمؤمنین بهبهان در روز چهارشنبه 96/10/13 ساعت 18:30 با حضور در میادین اصلی شهر، پاسخ کوبنده به عده ای قلیل از هنجارشکنان روزهای اخیر و عوامل دشمنان نظام اسلامی دادند.
در این خروش انقلابی، اقشار مختلفی از مردم با حضور در راهپیمایی ماندگار سیزدهم آبانماه و شعار دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر سعودی، مرگ بر آشوبگر اعلام انزجار خود را استکبار جهانی و اغتشاش گران خیابانی اعلام داشته و با شعارهایی از جمله: ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم ، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد حمایت خود را از ولی فقیه ابراز داشتند.
در ادامه این راهپیمایی بصیرتی، کلیه مردم انقلابی شهرستان بهبهان در امامزاده حیدر علیه السلام تجمع نموده و به سخنان روشنگرانه امام جمعه محترم شهرستان گوش فرا دادند.
امام جمعه بهبهان گفت: این فتنه و توطئه نیز مایه وحدت امت اسلامی شد، از همه دیدگاهها و جناح های سیاسی در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند و یک اتحاد و همدلی دیگری برپا شد.
ایشان در ادامه با اشاره به وحشت دشمنان اسلامی افزود: این جنایات و دشمنی های آمریکا نه بر سر مسائل هسته ای است نه موشک های ما و نه مسائل دیگر بلکه تنها و تنها بر روی این است که چرا شما اسلام ناب محمدی را در دنیا مطرح کرده اید و چرا هیهات من الذله اباعبداله الحسین علیه اسلام را احیا کرده اید. آنها چنانچه ما اسلامی نظیر سعودی ها داشته باشیم هیچ ترسی ندارند اما همه وحشتآنها از این اسلام انقلابی است که خمینی کبیر منادی او بود.
حجت الاسلام ناصری گفت: بدانید هزینه مقاومت و ایستادگی در مقابل بیگانگان کمتر از هزینه سازش است. هزینه سازش بسیار سنگین است؛ الان عربستان سعودی به عنوان نماینده اسلام آمریکایی دست در دست اسرائیل دارد اما ببینید چقدر هزینه می پردازد. او مأمور است تا ملتهای آزادیخواه را سرکوب کند. مردم بحرین و مردم یمن اینها هزینه است که بر گُرده مردم عربستان فشار می آورد اما ایران اسلامی سربلند و سرافراز در مقابل همه ظالم و ظالمین دنیا ایستاده است و به فضل خدا آمریکای جهانخوار را زمین گیر خواهد کرد و فقط یک قدم باقی مانده است و آن هم همت مردم و مسئولین جمهوری اسلامی است ک ه برداشته خواهد شد و آن مسئله رونق اقتصادی است.
ایشان در ادامه ضمن تشکر از دولتمردان گذشته و قوای قضایی و مقننه اشاراتی به کرامت مردم در سختی ها و نابسامانی ها برای حرکت خودش و به میدان آمدن آنان داشتند و گفتند: مسئولین محترم باید روحیه جهادی و انقلابی را درون خود بالا ببرند، بسیاری از مشکلات مردم را حل کنند. مسئله اشتغال، تولید و مبارزه با رکود مسئله جدی است، باید هم و غم آنها بیشتر شود، نمیگویم تلاش نمی کنند اما می بایست تلاش خود را مضاعف کنند. اگر به فضل خدا ما از این گردنه عبور کردیم راه ما هموار است.
امام جمعه شهرستان بهبهان گفت: فطرت مردم ایران پاک است آنها سیدالشهدا علیه السلام را پیشوای خود قرار دادند، هیهات من الذله آنها به سوی آسمان بلند است و هرگز به سوی دشمنان تسلیم نخواهند شد. امت اسلامی ایران راه موفقیت و پیروزی خود را شناخته است، اطاعت از ولایت فقیه و رهبری رهبر معظم انقلاب راه موفقیت است. اتحاد و همدلی؛ اگر چه عزیزان من اختلاف سلیقه باشد اما همه بدانند دشمن ما مشترک است دشمن ایران اسلامی هیچ وقت ترقی و تعالی امت اسلامی را نمی خواهد و ما این انقلاب را آسان بدست نیاوردیم که آسان از دست بدهیم.

ایشان در پایان گفتند: خون شهدای ما به عنوان امانتی در دست ماست. هر کسی سر سازش دارد هر کسی که مرعوب دشمن شده است بداند که این ملت مرعوب نشده است و از هیج چیزی نمی ترسد و راه امام و شهدا را تا آخر طی خواهد تا به فضل خدا پرچم لا اله الا الله و محمداً رسول الله را بر قله های بلند جهان به احتزاز در آورد و رژیم لیبرال دموکرات غربی را مثل رژیم کمونیستی به زباله دان تاریخ بفرستد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها