خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۷۱۳۲۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ جناب سروان مسلم نوری میسا با اشاره با محرومیت منطقه و محدود بودن امکانات پزشکی گفت:سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولیعصر عج با همکاری سپاه ناحیه باغملک،بسیج جامعه پزشکی شهرستان،شبکه بهداشت و درمان باغملک و درمانگاه صیدون؛تیم پزشکی متشکل از مجرب ترین پزشکان متخصص و فوق تخصص را به بخش صیدون اعزام می کند.

 

وی در ادامه افزود:این اکیپ قرار است همزمان با سالگرد قیام ۱۵ دیماه به بیماران نیازمند بخش صیدون خدمات و ویزیت رایگان ارائه دهد.

 

جناب سروان نوری میسا در ادامه بیان داشت:کسانی که می خواهند برای معالجه مراجعه کنند باید به خانه بهداشت و مراکز درمانی روستاهای خود مراجعه کنند و کارت نوبت بگیرند؛ و در روز جمعه مورخ ۱۵ دی ماه ۹۶ از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ به مکان مشخص شده که بعهده اداره آموزش و پرورش می باشد برای درمان مراجعه کنند ؛ویزیت فقط برای کسانی صورت می گیرد که از قبل نوبت داشته باشند.

وی در پایان گفت:در این اکیپ پزشکان قلب و عروق،کلیه و مجاری ادارای،حلق و بینی،داخلی،دندانپزشک و ... حضور دارند و از تمام کسانی که تلاش کردند تا این اکیپ مجرب در منطقه استقرا یابد تا گره کوچکی از مشکلات مردم محروم منطقه حل شود؛کمال تقدیر و تشکر را داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها