خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
اعضای شورای شهر در دیدار با رئيس اداره راه و شهرسازي نطنز خواستار شدند:
محمدآقا مراد گفت: آزادسازی زمینهای مسکونی از سوی اداره راه و شهرسازي شهرستان و استان در کاهش قیمت زمین، افزایش ساخت و ساز و در ادامه رونق کسب و کار مثمر ثمر خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۷۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، اعضای شورای اسلامی شهر نطنز با حامد موحدی رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نطنز دیدار و گفتگو کردند.

محمدآقا مرادی رئیس شورای اسلامی شهر نطنز اظهار داشت: متأسفانه کمبود زمینهای مسکونی در نطنز موجب افزایش قیمت شده و این در حالی است که بیش از 12 سال است که از واگذاری زمین در شهرک گنبدباز می گذرد.

وی افزود: ساختمانهای بلندمرتبه در باغشهر تاریخی نطنز با آثار تاریخی فراوان و طبیعت بکر و زیبا از دید این مناظر جلوگیری و چهره زیبای شهر را در خود محو می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر نطنز خواستار شد: شهر نطنز زمینهای مسکونی بسیاری دارد که نیازمند آزادسازی قسمتی از آن است؛ قطعاً آزادسازی زمینهای مسکونی از سوی اداره راه و شهرسازي شهرستان و استان در کاهش قیمت زمین، افزایش ساخت و ساز و در ادامه رونق کسب و کار مثمر ثمر خواهد بود؛ همچنین عده کثیری از مردم و همشهریانی سالهاست با اجاره نشینی زندگی خود را می گذرانند، صاحب زمین و مسکن شوند.

حامد موحدی رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان نطنز با تقدیر و تشکر از حضور شورای شهر و پیگیری موضوعات مطرح شده، در خصوص پیگیری و رفع مشکلات اعلام آمادگی نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها