خبرهای داغ:
امام جمعه نطنز خواستار حمایت مسئولان دولتی از توسعه شبکه‌ های پیام رسان داخلی شد.
کد خبر: ۸۹۷۱۳۸۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز حجت الاسلام روح الله امینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور مسئولان در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن محکوم کردن سوء استفاده دشمن از حرکت و اعتراض مسالمت آمیز مردم به وضعیت اقتصادی و معیشتی در جامعه، اظهار کرد: بدون شک به زودی تمام این هوچی گری ها و اغتشاشات کور با ورود اقشار مختلف مردم در مسیر دفاع از ارزش ها جمع می شود و روسیاهی آن به کینه توزان خواهد ماند.

امام جمعه نطنز افزود: عده ای بسیار قلیل با تحریک دشمنان قسم خورده دین و انقلاب تلاش کرده اند تا امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی در جهان را مورد خدشه قرار داده و اسباب خوشحالی اربابان خود را فراهم سازند.

وی با قدردانی از همراهی مردم مومن، شهید پرور و ولایتمدار شهرستان نطنز با آرمان ها و ارزش های انقلاب، گفت: هنگامی که کسی عظمت و بزرگی خداوند را درک نکند و در مقابل آن خشوع و خضوع نورزد از مشکلات پیش رو نیز ایمن نخواهد بود و البته از خشم و عذاب الهی هم نخواهد ترسید و این موجب تضرر وی خواهد بود.

حجت الاسلام امینی تصریح کرد: به فرموده امام علی (ع) کسی که از خدا بترسد رشد می‌کند و به کمال می رسد اما اگر کسی با آشوب گری و اغتشاش فضای جامعه را برای مردم رعب آمیز و وحشتناک کرد و از خدا ترسی نداشت، از خشم و غضب الهی در امان نخواهد بود و نمونه آن نیز همین اغتشاش گران حوادث اخیر در کشور هستند که هیچ باکی از خداوند ندارند.

وی اضافه کرد: نقش شبکه های اجتماعی بر رشد و توسعه جامعه یک نقش انکار ناپذیر است و مسئولان باید با برنامه ریزی صحیح و ساماندهی این شبکه ها، افکار عمومی را از آثار مثبت درست استفاده کردن آن و پیامدهای منفی سوء استفاده از آن آگاه کنند.

امام جمعه نطنز خواستار حمایت مسئولان دولتی از توسعه شبکه‌ های پیام رسان داخلی شد و خاطر نشان کرد: با توجه به توانمندی های دانشمندان و نخبگان ایرانی در زمینه های مختلف، این بستر و زمینه وجود دارد که شبکه‌ های پیام رسانی داخلی با ورود نخبگان معتقد و انقلابی تقویت شوند اما این مهم همت مضاعف و اقدام و عمل مسئولان را می طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها