خبرهای داغ:
امام جمعه آذرشهر:

دشمن بداند مردم از انقلاب صیانت می کند/ مسئولان از مطالبات به حق مردم غافل نشوند

امام جمعه آذرشهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در مقابله با اغتشاشات اخیر در برخی شهرهای کشور گفت: دشمن بداند که مردم ایران از انقلاب خود همچون ناموسشان محافظت می کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۱۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود نورپور با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری که امریکا را شیطان بزرگ و طاغوت اعظم خوانده اند افزود: آمریکا دشمن قسم خورده ماست چراکه ما منادی اسلام ناب و مخالف اسلام امریکایی، انگلیسی و وهابی هستیم.

وی با بیان اینکه نباید فریب خنده های ظاهری دشمن را بخوریم، خاطرنشان کرد: امریکایی ها پیش از انقلاب کشور ما را به تاراج برده اند و اکنون نیز به این کشور چشم طمع دوخته اند و ما نباید از کید و حیله این دشمن دون غافل شویم.

حجت الاسلام نورپور  شکرگزاری را از توصیه های مهم قرآن درباره نعمت های الهی دانست و اظهارداشت: با وجود مشکلات در کشور در این چهاردهه عمر انقلاب کار های بزرگی در زمینه های اقتدار، امنیت و علم و فناوری در کشور صورت گرفته است که باید قدردان این پیشرفت ها باشیم و نگذاریم این پیشرفت ها در زیر سیاه نمایی ها پنهان بماند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از مطالبات به حق مردم غافل نشوند، یادآور شد: مسئولان کشور باید مشکلات معیشتی، بیکاری، فساد و رانت خواری و هر مشکلی که زمینه ساز ناامیدی در مردم است را حل کنند.

حجت الاسلام نورپور با اشاره به تفاوت زیاد میان طرح مطالبات برحق مردم با اغتشاش گفت: صحنه گردان اغتشاشات اخیر سرویس های جاسوسی امریکا، انگلیس و اسرائیل و دلارهای سعودی بودند که هدفشان صلب امنیت از کشور بود.

وی با بیان اینکه دشمن با حمایت خود از اغتشاشگران ماهیت خود را همچون گذشته به ما نشان داد اضافه کرد: آن ها نمی دانند که درخت تنومند 40 ساله انقلاب با این نسیم ها از پا نمی افتد.

حجت الاسلام نورپور حوادث اخیر را داری درس های ارزشمندی خواند و تاکید کرد: این حوادث به ما نشان داد که رمز پیروزی ما اتحاد و یکپارچگی ما و عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب و تقویت روحیه جهادی و جلوگیری از نفوذ است.

امام جمعه آذرشهر با تاکید بر لزوم کنترل و پایش فضای مجازی بیان کرد: فضای مجازی و به خصوص تلگرام باید مورد رصد و پایش قرار گیرد چراکه اتاق فرمان آن دست بیگانه است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها