خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با تاکید به اینکه در اتفافات اخیر آمریکا مشخص کرد که چقدر با ایران دشمن بوده و مشکل دارد، گفت: دشمنی که در زلزله کرمانشاه اجازه ورود دارو را به بهانه تحریم به کشور نداد؛ حالا برای ملت ایران دلسوزی می‌کند و ادعای حمایت از مردم را دارد.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۱۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌خواست عوامل داعش را وارد کشور کند تا با کشته‌سازی به اهداف خود برسد و به این طریق وانمود کنند این افراد توسط نیروی انتظامی کشته شدند ولی سربازان گمنام آنان را دستگیر کردند.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه‌ حل مشکلات همدلی و همکاری مردم با دولت است، اظهارداشت: همدلی با روسای سه قوه و همه دستگاه‌ها می تواند تنگناهای اقتصادی و سایر مشکلات کشور را رفع کند.
حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: رکود برای مسئولان روشن است و امید می رود با جدیت گام بردارند تا مشکلات به نحو احسن حل شود.
امام جمعه تبریز با تجلیل از مردم تبریز به خاطر بصیرت شان در اتفاقات چند روز اخیر گفت: باید از مردم تبریز و غیرتمند آذربایجان تشکر ویژه شود؛ آفرین بر شعور غیور مردان آذربایجان که خود را در توطئه‌ فتنه گران وارد نکردند که البته از شهر حسینی و عاشورایی تبریز انتطاری غیر از این نیست.
حجت الاسلام آل‌هاشم افزود: در موقعیت حساسی قرار گرفته‌ایم و از نیروی انتظامی هم قدردانی می‌کنیم که در کمال آرامش به کمک مردم آمد و برای تامین امنیت تلاش کرد.
وی با بیان اینکه اعتراض با حفظ آرامش با اغتشاش فرق دارد،گفت: در این موضوع شعور مردم تبریز تاریخ ‌ساز بوده و مایه افتخار شد و ثابت کردند که آذربایجان سر ایران است.

اتفاقات اخیر نشان داد امریکا همچنان با ایران دشمن است
حجت الاسلام آل هاشم بیان کرد: باید دست به دست بدهیم تا مشکلات کشور حل شود، امروز، روز وحدت است و همه احزاب، تشکل ها و گروه‌های سیاسی باید متحد شوند و در مقابل دشمن ایستادگی کنند.
وی همچنین با اشاره به مناسبت‌های هفته، سالروز حماسه بزرگ مردم قم در 19 دی ماه سال 1356 را برگ زرینی در تاریخ انقلاب دانست و گفت: همه روزها مثل هم هستند اما این انسان ها و مجاهدت هاست که روزها را مستثنی می کند.
حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: آنچه که باید از این روزها درس بگیریم این است که دشمن را بهتر بشناسیم و به وقت اش، با هر وسیله در مقابل دشمن بایستیم.

ارسال نظرات