خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا گفت: حمایت قاطع مردم انقلابی و ولایتمدار ایران از انقلاب اسلامی سبب شد تا فتنه بزرگ دیگری که سران استکبار برای مقابله با نظام برنامه‌ریزی کرده بودند، ناکام بماند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۲۴
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان شهرضا که در مسجد صدیقه طاهره این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ایران تنها کشور منطقه است که از منیت کامل برخوردار است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امنیتی و انتظامی مهمترین نقش را در مقابله با اغتشاشات اخیر داشتند، گفت: حمایت قاطع مردم انقلابی و ولایتمدار ایران از انقلاب اسلامی باعث شد تا فتنه بزرگ دیگری که سران استکبار برای مقابله با نظام برنامه‌ریزی کرده بودند، ناکام بماند.

امام جمعه شهرضا مردم را مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: اغتشاش‌گرانی که با حمایت آل سعود و اسراییل به صحنه آمدند هرگز گمان نمی‌کردند با خروش انقلابی مردم مواجه شوند.

حجت الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود، تأکید کرد: مردم مطالباتی دارند که مسئولان باید به آن‌ها پاسخ دهند، مشکلاتی نظیر کمی حقوق معلمان بازنشسته، تأخیر در پرداخت حقوق سایر بازنشستگان و بیکاری جوانان تحصیل‌کرده چالش‌هایی را در جامعه ایجاد کرده که باید برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود در هفته جاری کارگروهی متشکل از ادارات امومالیاتی، صنعت معدن تجارت، فرمانداری، دادستان، بانک‌ها و ادارات خدمات رسان تشکیل و برای حل معضل بیکاری چاره اندیشی شود.

امام جمعه شهرضا گفت: در این کارگروه معضلات واحد‌های صنعتی بررسی و تدابیر لازم برای ادامه فعالیت آن‌ها اتخاذ و در هفته آینده نیز گزارش عملکرد آن در خطبه‌های نماز جمعه به مردم ارائه می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به برخی از شعار‌های اغتشاشگران در روز‌های اخیر، اظهار کرد: رضاشاه و فرزندش برای حذف دین تلاش می‌کردند و امروز هم بازماندگان آنان با همین هدف به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند.

وی بیان کرد: حامیان اغتشاش‌گران تلاش کردند تا امنیت را در کشور ما از بین ببرند و برای این منظور از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، زیرا می‌دانند که همه دست‌آورد‌های انقلاب در سایه امنیت حاکم بر کشور، ایجاد شده است.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: مسیر حل مشکلات مردم از دروازه امنیت می‌گذرد، تا وقتی که امنیت همه‌جانبه در کشور وجود نداشته باشد دست‌یابی به سایر پیشرفت‌ها نیز غیرممکن است.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: مردم ایران در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در راه دفاع از حرم شهدای زیادی را تقدیم کردند تا اسلام و انقلاب پایدار باشد، آنوقت بعضی افراد خود را به آلت دستی برای بیگانگان تبدیل کرده و در شعار‌های خود خواستار عدم پشتیبانی ایران از سوریه هستند.

وی اضافه کرد: خانواده‌های شهدا و سایر مردم همچنان حامی انقلاب هستند و با همه توان از آن دفاع می‌کنند، اما از سوی دیگر خواستار برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی هستند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها