مردم انقلابی و شهید پرور شهرستان اردکان منتظر اشارات رهبر فرزانه انقلاب برای کور کردن چشم طمع دشمن بر این آب و خاک هستند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۳۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، ناحیه مقاومت بسیج اردکان به مناسبت پایان فتنه اخیر بیانیه‌ای صادر کرد.
متن بیانیه به این شرح است.
باسمه تعالی
خداوند بزرگ و منان را شاکریم که در ایام سالگرد حماسه الهی ۹ دی و دهه بصیرت، فتنه دیگری را از ایران اسلامی دور کرد و دل مؤمنین را به نصرت همیشگی الهی امیدوار و باطن خبیث دشمنان اسلام را بیش از پیش افشا نمود.
همانگونه که مردم عزیز و انقلابی ایران از ابتدای این غوغای بی فرجام می‌دانستند، آواز‌های شوم برآمده از حنجره‌های آلوده خناسان به منظور همدردی با مردم و در جهت رفع مشکلات اقتصادی نبوده و دشمن همواره برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب مترصد فرصت مناسب است.
بی شک زمینه سازی شبکه‌های اجتماعی وابسته به صهیونیست و دروغ پردازی معاندان و دست‌های پنهانی که این سناریوی نخ نما را به اجرا درآوردند، از دیده تیزبین ملت شریف ایران و سربازان امنیت و مدافعان حریم آرامش و سرافرازی ایران عزیز پنهان نمانده و نخواهد ماند و در روز‌های آینده ابعاد بیشتری از دسیسه پردازی و نقش آفرینی سرویس‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس در اجرای این فتنه شکست خورده بر ملا خواهد شد.
مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان اردکان نیز با بصیرت کامل، حوادث تلخ و عبرت آموز روز‌های اخیر را شاهد بوده و عبرت‌های این فتنه را در نظر داشته و با چشمانی باز فضای موجود را رصد می‌کنند و منتظر اشارات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای برای کور کردن چشم طمع دشمن بر این آب و خاک هستند.
ناحیه مقاومت بسیج اردکان عبور موفقیت آمیز از این فتنه را به ملت شریف ایران و مردم فهیم و انقلابی شهرستان اردکان تبریک عرض نموده و تعالی و پیشرفت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت زعامت رهبر عزیز انقلاب ـ. حضرت امام خامنه‌ای ـ. از خداوند مسئلت دارد.
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
ناحیه مقاومت بسیج اردکان
دی ماه ۹۶
ارسال نظرات