امام جمعه میانه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با محکوم کردن اغتشاشات و آشوب برخی فتنه گران در کشور، اتاق فرمان این اقدامات را استکبار جهانی عنوان و بیان کرد: اعتراض به مشکلات اقتصادی و معیشتی، حق مردم است ولی نباید تاروپود امنیت کشور را به خطر اندازد.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۶۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمّدی از تلاش‌های چندین روزه نیروهای نظامی و انتظامی کشور در برقراری امنیت و آرامش طی چند روز گذشته، تشکر کرد و گفت: تحریک جوانان در راستای ایجاد آشوب و فتنه از جمله اهداف و برنامه‌های مهم استکبار جهانی است.

   وی با بیان اینکه اراده مبارزه با فساد در برخی مسئولان وجود ندارد، اظهار داشت: در حال حاضر دستگاه‌های متولی به مقوله امر به ‌معروف و نهی از منکر به‌درستی عمل نمی‌کنند و وضعیت حال حاضر به‌ویژه در مقوله حجاب قابل‌قبول نیست.

  حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه صف مردم با صف فتنه گران و آشوب گران جداست و این موضوع توسط خود مردم روشن گری شد، اظهار کرد: مشکلات معیشتی ضربه‌ای به نهضت انقلاب و اسلام است و مسئولان باید درصدد حل آن باشند.

   وی به برخی غفلت‌ها و ناسپاسی‌ها نسبت به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: توهم دوستی با امریکا و غرب موجب ضربه زدن به اهداف و آرمان‌های مقدس نظام و انقلاب است و سهل‌انگاری و بی‌برنامگی دولتمردان موجب آشفتگی و نارضایتی مردم شده است.   

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها