خبرهای داغ:
مردم انقلابی و همیشه در صحنه گنبدکاووس، در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی و اغتشاشات اخیر، راهپیمایی خودجوش مردمی برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۷۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از گلستان ما ، حجت الاسلام علی فتحی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس, ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: مردم انقلابی و همیشه در صحنه گنبدکاووس, در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی و اغتشاشات اخیر, راهپیمایی خودجوش مردمی برگزار می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی مردمی و خودجوش, با حضور مردم ولایت مدار و بسیجی و انقلابی گنبدکاووس, روز یکشنبه 17 دی ماه ساعت 10 صبح از محل آموزش و پرورش به سمت مسجد قائمیه برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس افزود: مردم فهیم گنبدکاووس, همیشه در صحنه بودند و در حرکات و اغتشاشات اخیر اجازه نفوذ اغتشاش‌گران را به این شهرستان ندادند و با توجه به انتشار اخبار کذب از سوی شبکه " آمدنیوز" خوشبختانه هیچ تحرکی در این شهر صورت نگرفته و شهرستان گنبدکاووس در آرامش کامل است.

حجت الاسلام فتحی تصریح کر د: مردم ما نسبت به نقشه استکبار آگاهی دارند و با هرگونه تحرکات و اغتشاشات برخورد خواهند کرد./تسنیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها