امام جمعه دوگنبدان در خطبه‌های نمازخنثی شدن توطئه دشمن با هشیاری مردم جمعه این شهر با اشاره به حوادث چند روز گذشته در کشور گفت: دنیا صدای ملت ایران در ۱۴ دی را شنید و این پاسخ دندان شکنی به توطئه آنان در داخل و خارج از کشور بود.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۷۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
حجت الاسلام حجازی افزود: عده‌ای خواستند حوادث سال ۸۸ را دوباره تکرار کنند که با هوشیاری مردم و مسئولان این دسیسه مانند سال‌های گذشته نقش بر آب شد.
وی گفت: ملت آگاه ایران در روز ۱۴ دی با حضور گسترده خود نشان دادند که اجازه نمی‌دهند دشمنان برای آن‌ها تصمیم گیری و خدشه‌ای به ایران وارد کنند.
حجازی افزود: کسانی که پرچم کشور را آتش زدند دشمن تک تک ملت هستند.
امام جمعه دوگنبدان با اشاره به حمایت دشمنان از اغتشاشگران گفت: دشمنان دنبال فرصت هستند تا نقشه شوم خود را پیاده کنند، اما ملت با حضور خود پاسخ آنان را داد.
وی افزود: نیرو‌های امنیتی، انتظامی و بسیج، مردم را از اغتشاشگرا جدا کردند و با اغشاشگران برخورد و عوامل اصلی را نیز دستگیر کردند.
حجازی گفت: طی همین مدت نیز با تلاش سربازان گمنام امام زمان چندین تیم مسلح در کشور شناسایی و منهدم و عوامل آنان دستگیر شد.
خطیب جمعه دوگنبدان ادامه داد: اغتشاشگران می‌خواستند حمام خون در کشور راه بیندازند، اما ملت و نیرو‌های انتظامی این اجازه را به آن‌ها ندادند.
امام جمعه دوگنبدان با بیان اینکه آنان اموال عمومی و مردم را هدف قرار داده بودند اضافه کرد: این افراد خیر مملکت را نمی‌خواستند بلکه دنبال اهداف پلید خود بودند.
وی از حضور گسترده مردم و پاسخ دندان شکن به دشمنان تشکر کرد.
ارسال نظرات