امام جمعه یاسوج از حضور گسترده مردم در برگزاری راهپیمایی‌های دشمن شکن و خاموش کردن آتش فتنه قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۸۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز امروز اینحضور دشمن شکن مردم آتش فتنه را خاموش کرد شهر گفت: ملت با بصیرت ایران با هوشیاری و دلسوزانه با حضور قاطع و دشمن شکن وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و بار دیگرنقشه شوم دشمنان قسم خورده انقلاب را خنثی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه اعتراض به گرانی و مشکلات اقتصادی تبعیض و ضعف‌های مدیریتی حق مردم، اما کشاندن آن به اغتشاش خیانت بود گفت: بی توجهی مسئولان به مطالبات مردم باعث به درازا کشیدن اعتراضات و به دنبال آن فتنه گری دشمنان و معاندان نظام در تبدیل اعتراض به اغتشاش شد.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه اغتشاشات چند روز گذشته زیر سر آمریکا، عربستان و اسرائیل بود افزود: ملت ایران مردمی غفلت زده نیستند آنان فتنه سال ۸۸ را باهوشیاری و تبعیت از رهبر با درایتشان خنثی کردند، اما به علت اغفال مسئولان و بی اعتنایی به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب فتنه‌ای دیگر با نفوذ بیگانه و منافقین کوردل دوباره شکل گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: مسئولان نه تنها به دغدغه‌ها و اعتراضات مردم توجه نکردند بلکه با طرح مسائلی از جمله افزایش ۵۰ درصدی حامل‌های انرژی و خارج شدن یک سوم بودجه از اختیارات دولت به اعتراضات دامن زدند.
امام جمعه یاسوج ادامه داد: آمریکا و ایادی دست نشانده اش مثل رژیم‌های کودک کش آل سعود و صهییونیسم غاصب در حالی در امور دیگر کشور‌ها دخالت و سعی در برافروختن آتش فتنه می‌کنند که خودشان سراپا مشکل هستند و فرو رفتن عربستان در بحران یمن، بروز پدیده‌ای خشن به نام ترامپ و جنبش اعتراضی وال استیریت در آمریکا گواه این ادعاست.
ارسال نظرات