خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۷۱۴۹۳
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیجاز سردشت زیدون، حجت‌الاسلام سید حسین یزدان فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرسردشت زیدون ضمن گرامیداشت سالروز قیام خونین مردم قم در اعتراض به مقاله ساواک علیه حضرت امام (ره)، اظهار کرد:  درس امروز ما و شما از حادثه 19دی باید  دشمن شناسی باشد و سمت و سوی دشمن را شناخت.

وی افزود: شناخت روش دشمن، به هنگام و به وقت عمل کردن و مقابله با دشمن و ایستادگی می تواند نقشه های شوم دشمن را خنثی کند.

امام جمعه سردشت زیدون در ادامه ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور تصریح کرد: زوایا و ابعاد مختلف این حادثه قابل بررسی است.

یزدان فر ضمن اشاره به اعتراض گروهی از مردم که به خاطر معیشت و مسائل مالی دست به اعتراض زده بودند، گفت: اسناد و مدارک نشان می دهد که گروهی از آشوب گران و اغتشاش گران در یک اتاق فکر در یگ گروه مثلثی امریکا، رژیم غاصب صهیونستی و آل صعود و با مشورت راهبردی پیر استعمار انگلیس خبیث اقدام به طراحی و اجرای نقشه شوم خود نموده بودند.

وی ادامه داد: هوشیاری و بیداری همه مسئولان و جناح های سیاسی جهت منافع  و امنیت ملی ضروری است و جناح های سیاسی به فکر انتقام گیری سیاسی نباشند.

امام جمعه سردشت زیدون ضمن اشاره به دشمنی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: در این وضعیتی که تمام کشور های استکبار جهانی جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی متحد شدند همه جناح و جریانات سیاسی و گروه ها باید هوشیار باشند.

یزدان فر افزود: مهم این است که طراحی و نقشه دشمن را بفهمیم و بر اساس آن پیشگیری و دفاع خوب و حمله پیش دستانه داشته باشیم.

وی در پایان از تلاش شبانه روزی همه نیرو های نظامی و انتظامی و اطلاعاتی و سپاه و بسیج جهت برقراری حفظ امنیت و آرامش در جامعه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها