خبرهای داغ:
امام جمعه اسکو:

مردم بار دیگر در برابر توطئه دشمنان سربلند بیرون آمد

امام جمعه اسکو در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به اتفاقات اخیر و حمایت دشمنان اسلام از اغتشاشگران محدود، گفت: دشمن با این گونه حرکات، مردم را آزمایش می کند که بداند آیا این مردم باز نیز در دفاع از انقلاب خود به پا خواهند خاست یا خیر.
کد خبر: ۸۹۷۱۵۰۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام سعید مرادپور افزود: زمانی که مطالبات مردم از جانب نمایندگان و مسئولان پاسخ داده نشد شروع به اعتراض آرام کرده بودند که این گونه اعتراض ها در نقاط مختلف جهان نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: بزرگترین ظلم به مردم را کسانی انجام دادند که با ورود به جمع آن ها و اقدام علیه منافع و امنیت ملی و تخریب اموال عمومی، آتش زدن پرچم ایران،حمله به مراکز نظامی و انتظامی و خودرو های خدمات رسان آتش نشانی و حتی آمبولانس ها تلاش در به هرج و مرج کشیدن کشور داشتند.

 امام جمعه اسکو تاکید کرد: امروز کشوری به مانند عربستان که کوچک ترین آزادی نظیر حق رای به مردم را منع کرده و کوچک ترین اعتراض در کشورش را در نطفه خفه می کند دایه مهربان تر از مادر شده و حالا می خواهد با حمایت از آشوبگران، آزادی را برای ملت بیاورد.

حجت الاسلام سعیدمرادپور گفت: متاسفانه برخی از مسئولان درد مردم را نشنیده و نفهمیده اند چراکه زمانی هم ما درد مردم را به آنان گوش زد می کنیم آن مسئول می گوید که شما دلسوز مردم نیستید بلکه در صدد تضعیف ما هستید.

. امام جمعه اسکو در پایان یاد آور شد: مردم واقعا در این روزهای اخیر جواب یاوه گویی های استکبار جهانی را دادند و از آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدا دفاع کردند ولی ملت از گلایه ها و مطالبه های خود از مسئولان دست نخواهد کشید و پیگیر حقوق خود خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها