سید ساجد یعقوبی
امام جمعه بیله سوار گفت: هرچند در کشور سوء مدیریت وجود دارد اما نباید منحرف شد زیرا که انقلاب ما حق است و لذا تداوم انقلابی بودن مهم نیست بلکه مسئله مهم و ارزشمند انقلابی ماندن است.
کد خبر: ۸۹۷۱۵۱۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵

انقلابی ماندن مسئله مهم و ارزشمند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های امروز نماز جمعه با تشریح آیاتی از سوره مبارکه فصلت گفت: مومنان افرادی هستند که در مسیر ایمان و بندگی استقامت میکنند و هم در زبان و هم درعمل تابع اسلام و قران هستند.

وی با بیان اینکه ایمان موقتی فایده ای نخواهد داشت اظهار کرد: وقتی امتحانی وارد می شود، ایمان مستمر است که به درد انسان می خورد لذا انسان موجودی است که با داشتن گوهر گرانبهای عقل، اشرف مخلوقات و افضل از ملایکه معرفی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هرچند در کشور سوء مدیریت وجود دارد اما نباید منحرف شد زیرا که انقلاب ما حق است و لذا تداوم انقلابی بودن مهم نیست بلکه مسئله مهم و ارزشمند انقلابی ماندن است.

امام جمعه بیله سوار یاداور شد: عده ای گفتند انقلابی اصیل ما هستیم اما نتوانستند تا اخر بر ایمان و انقلابی بودن خود صبر کنند و از مسیر خارج شدند.

وی ضمن تشکر از حضور هیجانی، خودجوش، پرشور و بی نظیر اهالی بیله سوار در این راهپیمایی به چرایی نارضایتی های ایجاد شده پرداخت و گفت: ما هم در این خصوص مطالبه داریم و لذا هیچ کس با اعتراض مخالف نیست.

حجت الاسلام قیاسی با بیان اینکه دشمن همیشه منتظر رخنه در نظام است راجع به حوادث اخیراغتشاشات در برخی نقاط کشور گفت: اعتراض در همه جای دنیا وجود دارد و در ایران نیز برخی مشکلات اقتصادی و فشار قبوض آب، برق و گاز و مشکلات عده ای از مالباختگان موسسات مالی که به صورت منطقی خواسته خود را اعلام می کردند باعث شد دشمنان چشم طمع دوخته و پس از اینکه دیدند رخنه ای وجود دارد آمدند و تلاش کردند کاری انجام دهند اما این توطئه نیز در نطفه خفه شد.

وی گفت: این حوادث به نحوی شکل گرفت که عده ای از دشمنان با استفاده از بستر شبکه های اجتماعی و تلگرام جسارت یافتند تا به پرچم و قران بی احترامی کنند.

امام جمعه بیله سوار ضمن درخواست از دستگاه قضایی و امنیتی نسبت به محاکمه این محاربان بیان داشت: با کشتن افراد بی گناه و اغتشاش مشکل بیکاری حل نمی شود.

وی در انتها به سالروز قیام مردم روستای نیارق در ۱۸دی ماه ۵۷ که آغازگر برچیده شدن خفگان استبداد رژیم شاهنشاهی در استان اردبیل بود اشاره کرد و گفت: مردم این روستا جزو اولین قیام کنندگان در انقلاب اسلامی بودند.

خطیب نماز جمعه بیله سوار همچنین به موضوع کشف حجاب توسط رضاشاه در سال ۱۳۱۴ نیز اشاره کرد و افزود: حجاب واجب الهی است و برای ان است که آبروی افراد نرود زیرا که حجاب خیمه عفت است.

ارسال نظرات