خبرهای داغ:

راهپیمایی تجدید میثاق با ولایت و رهبری اصلاندوز برگزار شد

قشرهای مختلف مردم و عشایر ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه اصلاندوز در اعتراض به ساختار شکنی و تخریب اموال عمومی توسط عده‌ای اغتشاشگر راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۸۹۷۱۵۱۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، ملت بصیر و ولایی ایران بار دیگر با حضور در صحنه، ۹ دی دیگری آفریدند و با حضور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

اقشار مختلف مردم و عشایر اصلاندوز مغان نیز صبح امروز همگام با مسؤولان اعم از امام جمعه و بخشدار،فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل،فرماندهان نظامی و انتظامی،شهردار و دیگر مسئولان دستگاههای اجرایی ضمن تجدید میثاق با ولایت و آرمان های انقلاب در اعتراض به ساختار شکنی، آتش زدن پرچم مقدس ایران اسلامی و تخریب اموال عمومی توسط عده ای اغتشاشگر دست به راهپیمایی زده و محکوم کردند.

در این راهپیمایی که جمع کثیری از مردم اصلاندوز از کفن پوشان،شهروندان و روستاییان و نسل جدید انقلاب گرفته تا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان حضور داشتند شعارهایی مانند "مرگ بر فتنه گر"، "ما ملتی هوشیاریم از فتنه گر بیزاریم"، آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی"،"آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیرلماز"،"حسین حسین شعار ماست ولایت افتخار ماست" و همچنین "مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل"سر دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در سخنانی اقدامات خرابکارانه عده ای فرصت طلب و آشوبگر را محکوم کرد و گفت:مردم مرزنشین اصلاندوز همگام با ملت ایران بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.

در پایان راهپیمایی بعد از قرائت بیانیه عشایر و مرزنشینان اصلاندوز در حمایت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی و محکومیت فتنه گران،پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به آتش کشیده شد.

 

 بر اساس این گزارش، این راهپیمایی ابتدا از میدان امام حسین (ع) روبروی سپاه ناحیه عشایری آغاز شد و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با در دست گرفتن پرچم خوش رنگ کشورمان و علم یاحسین(ع) و یا ابوالفضل(ع) طی مسیر از بزرگراه جمهوری اسلامی و میدان الله در چهارراه امام خمینی (ره) اصلاندوز تجمع کردند.

 

 

 

ارسال نظرات