فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی گقت: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا یادواره شهدای سیستان در زابل برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۷۱۵۱۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
سرهنگ پاسدار پرویز آبسالان در گفت: وگو با خبرنگار بسیج از زابل اظهار داشت: با منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا سه شنبه ۱۹ دی ماه در ساعت هشت و ۳۰ دقیقه در مصلای المهدی (عج) زابل یادواره شهدای سیستان برگزار می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سپاه با عنوان اینکه سیستان با اهدای بیش از دو هزار و ۵۰۰ شهید قلب تپنده کشور به شمار می‌رود، افزود: فلسفه بزرگداشت یاد و نام شهدا، ترویج روحیه ایثار و ارائه خدمات خالصانه به مردم و دین است.

وی ادامه داد: یادآوری ارزش‌های اسلامی انسانی از سویی و باز خوانی وقایع تاریخی از سوی دیگر باعث می‌شود فرهنگ ایثار شهادت گسترش یابد.

آبسالان با بیان اینکه شهدا با روحیه جهادی به دنبال رضایت خدا و خلق بودند، تصریح کرد: شهدا افرادی بودند که با تبعیت محض از بنیانگذار انقلاب اسلامی و انتخاب مسیر شهادت در برابر هجمه‌های صریح دشمنان ایستادگی کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی تاکید کرد: شهدا متعلق به همه آحاد به ویژه مستضعفان جهان می‌باشند چرا که با نثار خون خویش به دنبال استقرار اسلام ناب محمدی و تحقق عدالت و پیروزی حق بر باطل هستند.

وی تاکید کرد: شهید با شخصیت ناب خود خون در رگ‌های جامعه تزریق می‌کند و محرک الهی برای رسیدن جامعه به تعالی و قلب تپنده جامعه است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی اضافه کرد: فلسفه بزرگداشت یاد شهدا تلنگری است تا به هوش باشیم و درک کنیم به قیمت نثار خون چه کسانی در آسایش و امنیت هستیم و در قبال آن چه کرده ایم.

وی اذعان داشت: شهدا می‌توانستند به دور از تعلق خاطر مانند خیلی افراد دیگر به دنبال امیال و امورات دنیوی باشند، اما آن‌ها عشق ورزی کردند و به معشوق و لذت‌های فنا ناپذیر رسیدند.
ارسال نظرات