سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان، سران، معتمدین و ریش سفیدان طوایف و اقوام استان سیستان وبلوچستان در پی محکوم کردن اغتشاشات اخیر و اعلام انزجار از سران فتنه و سرکرده آنان استکبار جهانی بیانیه ای را صادر کرد
کد خبر: ۸۹۷۱۵۲۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان، سران، معتمدین و ریش سفیدان طوایف و اقوام استان سیستان وبلوچستان با محکوم کردن حوادث و اغتشاشات اخیر و اعلام انزجار از سران فتنه و سرکرده آنان استکبار جهانی، ولایت فقیه را میراث جاوید خمینی کبیر و جلوه‌ای از ولایت الهی دانست که در امتداد ولایت نبوی و علوی است.

متن بیانیه به این شرح است.

امام خامنه‌ای «مدظله العالی»:
فتنه، معنایش این است که عده‌ای بیایند با ظاهرِ دوست و باطن دشمن وارد میدان شوند و فضا را غبار آلود کنند، در این فضا دشمن صریح بتواند، چهره‌ی خودش را پنهان کند، وارد میدان بشود و ضربه بزند.
هنوز نوای پر صلابت خمینی این ابر مرد تاریخ در گوشمان طنین انداز است که ولایت فقیه را امتداد ولایت رسول الله (ص) و نظام ولایی را مترقی‌ترین نظام‌ها و حفظ آن را از اوجب واجبات می‌دانست و بر جمهوری اسلامی، نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد، تاکید داشت. آمریکا را شیطان بزرگ و تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم نامید و در مقابل عربده کشی آمریکا، فریاد زد: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اسرائیل را غده سرطانی خواند و فتنه حکومت از نیل تا فرات را به همگان یادآور شد.
این بار تحرکات و آشوبگری مذبوحانه مشتی فریب خورده که با هدایت سران فتنه و با رهبری استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل انجام گرفت خشم ملت شریف و وفادار ایران را بر انگیخت.
فتنه گران و اربابان خارجی آن‌ها باید بدانند که این تحرکات مذبوحانه از سوی ملت سلحشور ایران بی پاسخ نخواهد ماند و سرانجام صبر این مردم ولایت مدار و انقلابی به سر خواهد آمد. سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان، سران، معتمدین و ریش سفیدان طوایف و اقوام استان سیستان و بلوچستان نیز با محکوم کردن حوادث و اغتشاشات اخیر و اعلام انزجار از سران فتنه و سرکرده آنان استکبار جهانی، ولایت فقیه را میراث جاوید خمینی کبیر و جلوه‌ای از ولایت الهی می‌دانیم که در امتداد ولایت نبوی و علوی است و بیعت خود را با خلف صالح خمینی، امام خامنه‌ای ((مدظله العالی)) عزیز تازه می‌کنیم و مصمم تحت لوای او راه نورانی را که امامان ترسیم کرده اند، می‌پیماییم و کلامش را باور داریم که اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد، به عربده کشان و فتنه گران هم توصیه می‌کنیم که پوستین نفاق و دورویی را از تن بیرون کنند و به خط نورانی و اصیل امام و رهبری بازگردند.
انتظار می‌رود در چنین وضعیتی ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با تدبیر و با استقامت، تمام توطئه‌ها را خنثی و این بار نیز آگاهانه دشمن را مایوس کرده و دولت نیز با درایت و تدبیر برای ناکامی دشمنان توطئه گر و رسیدگی به خواسته‌های به حق مردم و رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنند.

اَلفِتنَهُ اَکبَرُ مِنَ القَتلِ{بقره/ ۲۱۷}: فتنه جرمش از قتل نیز بزرگتر است.

سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان، سران، معتمدین و ریش سفیدان طوایف و اقوام استان سیستان وبلوچستان

(والعاقبه للمتقین)

سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان سیستان وبلوچستان
ارسال نظرات