خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لامرد گفت: به همت نیکوکاران لامرد 4 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب احداث می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۱۵۶۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

احمد محمودی اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در منطقه سرپل ذهاب استان کرمانشاه و خسارات فراوانی که به منازل مردم این شهرستان وارد شد،کمک‌های بسیاری خوبی از سوی مردم شهرستان لامرد درزمینه ارسال وسایل اولیه انجام و این بار نیز باهمت نیکوکاران لامرد و آحاد مردم این شهرستان 4 واحد مسکونی در این مناطق زلزله‌زده احداث می‌شود.

وی افزود: تاکنون افزون‌بر 180 میلیون ریال از سوی نیکوکاران جهت احداث این 4 واحد مسکونی صورت گرفته که به ازای هر واحد مسکونی باید 100 میلیون ریال اختصاص یابد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) لامرد همچنین از افتتاح 3 واحد مسکونی مددجویان این شهرستان نیز خبر داد و گفت: در سفر هفته گذشته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس به لامرد و در مراسمی که با حضور دیگر مسوُولان محلی برگزار شد 3 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) لامرد افتتاح شد.

محمودی ادامه داد: از محل اعتبارات کمیته امداد، خیران و حامیان طرح اکرام برای هرکدام از این واحدهای مسکونی 500 میلیون ریال هزینه شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها