خبرهای داغ:
به همت امور ایثارگران سپاه شاهرود،۴۰ نفر از خانواده رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس شاهرود به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۷۱۵۷۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود به همت امور ایثارگران سپاه شاهرود،۴۰ نفر از خانواده رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس شاهرود به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
این اردوی به مدت چهار روز برگزار و در آن ۱۵ خانواده جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس بسیجی حضور دارند.
لازم به ذکر است از ابتدای سال تاکنون قریب به ۱۴۰ نفر به این اردو اعزام شده اند و این آخرین مرحله اعزام در سال جاری می باشد.
سرهنگ پاسدار روح الله اشرفی مسئول نیروی انسانی و امور ایثارگران بسیج سپاه شاهرود با بیان اینکه این اردوها در راستای خدمت رسانی به ایثارگران بسیجی انجام می شود اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون قریب به ۱۴۰ نفر از خانواده ایثارگران و شهدا به این اردوی زیارتی در مشهد مقدس اعزام شده اند.
وی افزود: شرکت کنندگان در اردو خانواده ایثارگران و شهدا می باشند که در هتل قائمیه سپاه استان در مشهد ایمان دارند و مدت این اردو چهار روزه است.
اشرفی با بیان اینکه برای خانواده شهدا و ایثارگران بسیج برنامه های فرهنگی و اردویی در طول سال برگزار می شود افزود: برگزاری این اردوهای فرهنگی در این قالب و با هدف تجلیل و قدردانی از ایثارگران بسیجی و خانواده های ایشان برگزار میشود تا مودت و انسجام بین این خانواده ها بیشتر و بتوانیم دین خود را به خانواده شهدا ادا نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها