اولین همایش مسئولین ، مدیران کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده سپاه سلمان در مرکز شهید عالی شهرستان زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۷۱۶۶۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان استان در این مراسم اظهار داشت: فتنه امروز کشور فتنه‌ای مدرن است که از پائین به بالا شبکه سازی شده و از نیمه دوم سال ۶۰ تا کنون منافقین جهت ایجاد تفرقه وآشوب شبکه سازی منظم داشتند.
سردار حسین معروفی افزود: دشمن سعی دارد بحث اغتشاشات را به سمت حاشیه شهر ببر د، زیرا در حاشیه شهر‌ها فقر بالاست تا این بی هویتی خانه امنی برای دشمن شود.
وی تصریح کرد: دشمن بداند نطام الهی ضربه نخواهد خورد و ملت بصیر ما باید مراقب و هوشیار باشند تا از توطئه‌های دشمن عقب نماند.
وی با اشاره به این مطلب که انقلاب اسلامی ما ساده به دست نیامده بلکه برای حفط این انقلاب جوانان زیادی خونشان را نثار کرده اند ادامه داد: باید از انقلاب محافظت کنیم و لحظه‌ای از ارزش‌های آن غافل نشویم.
وی خاطرنشان کرد: ما باید به عنوان پاسدار انقلاب نسبت به دشمن بدبین باشیم و شجره خبیثه دشمن را ندیده نگیریم.
فرمانده سپاه سلمان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون سه مولفه ایمان به خدا، وفاق ملی رهبریت و مدیریت صحیح بود و امروز دشمن بدنبال حذف این سه مولفه قدرت ایران است.
سردار معروفی افزود: امروز دشمن با وجود شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ها به خانه‌های ما ورود پیدا کرده و بدنبال تفرقه در میان اقوام و مداهب است تا وحدت و انسجام ما را خدشه دار کند.
وی تصریح کرد: کلام و سخنان رهبری برای ما حجت است چرا که یک عده در نظام جمهوری اسلامی بدنبال بی ثبات سازی هستند.
وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان یک پاسدار در سپاه اعتقاد داریم با اخلاص و گذشت از من‌ها به عزت و اقتدار ملت ایران بیندیشیم.
وی ادامه داد:امروز ما  در سپاه به وفاق ملی بیش از هر چیز دیگر می‌اندیشیم، زیرا رسالت ما حفط نظام و پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی است.
وی بااشاره به اینکه بصیرت افزایی بسیجیان و اقشار از مهمترین اهداف و ماموریت‌های سپاه می‌باشد اظهار کرد: نگاه رهبر در بحث اعتلای بسیج در گروه های زیر آمده است  گروه‌های جهادی، صندوق‌های قرض الحسنه مردم، قرارگاه جواد الائمه (ع) قرارگاه عمران و آبادانی و تربیت حلقه‌های صالحین واقعی ،مسجد محوری. گشت‌های بسیج محله محور، راهیان نور و دانش آموزی می‌باشد که باید از طریق این‌ها انسانسازی کرد و این کار تحت مدیریت امام خامنه‌ای باشد تا به نتیجه برسد.
ارسال نظرات