امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام:

خون شهدا مایه اقتدار نظام اسلامی است/در فضای فتنه گون به‌ غیراز سخنان رهبری به کسی اعتماد نکنید

امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام با اشاره به این‌که خون شهدا مایه اقتدار نظام و الگوی بلاد اسلامی شد تأکید کرد:در فضای فتنه گون به‌غیراز سخنان رهبری به کسی اعتماد نکنید.
کد خبر: ۸۹۷۱۶۷۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی در یادواره ۱۱۰ شهید اهل سنت در شهرستان تربت جام با قدردانی از برگزارکنندگان یادواره ۱۱۰ شهید اهل سنت تربت‌جام بیان داشت: با آغاز جنگ تحمیلی فرزندان این مرزوبوم برای دفاع از کیان قرآن، اسلام و انقلاب به میدان نبرد رفته و در این راه جان خود را فدا کردند.

*خون شهدا مایه اقتدار نظام و الگوی بلاد اسلامی شد

وی با اشاره به آیات الهی تصریح کرد: شهدا زنده هستند و در پیشگاه خدا روزی می‌خورند و ناظر اعمال ما هستند و با جان‌فشانی شهیدان در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک میهن را به دشمن ندادیم.

وی افزود: خون شهدا مایه عزت و اقتدار برای نظام و الگوی مناسب برای سایر بلاد اسلامی و جهان شد که امروز از مسیر شهیدان درس می‌گیرند.

این روحانی اهل سنت با اشاره به سرگذشت مستکبران یادآور شد: سرنوشت صدام که به چه وضعی دستگیر و کشته شد برای سران کشور‌های اسلامی درس عبرت باشد.

مولوی جام الاحمدی تأکید کرد: همه باید قدر خون شهیدان را بدانیم و نگذاریم زحمات و جان‌فشانی آن‌ها از بین برود که اگر این‌گونه عمل نکنیم امنیت پایدار از بین می‌رود.

* در فضای فتنه گون به‌غیراز سخنان رهبری به کسی اعتماد نکنید

امام‌جمعه اهل سنت با اشاره به وقایع اخیر کشور خاطرنشان کرد: در فضای فتنه گون هیچ‌کس حق ندارد کاری خلاف نظام جمهوری اسلامی انجام دهد که باعث درگیری شود، زنان و مردان این خطه باید مراقب باشند گول شیاطین، آمریکا، اسرائیل و دلار‌های آنان را نخورند وحدت را همچنان حفظ کرده و به‌غیراز سخنان رهبری به کسی اعتماد نکنید.

جامی الاحمدی ادامه داد: مسئولان خواسته‌های به‌حق مردم را عملی کنند، اگر مدیران اجرایی به مطالبه‌های مردم رسیدگی می‌کردند امروز شاهد اعتراض‌های خیابانی نبودیم.

گفتنی است؛ نخستین یادواره ۱۱۰ شهید والامقام اهل سنت با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری، مدیران اجرایی، کشوری، لشکری، استانی و محلی، ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت، حوزه‌های علمیه دینی، خانواده شهدا و ایثارگران در مزار شیخ احمد جامی و در پایان با تقدیم تندیس ایثار به خانواده‌های شهدا از آنان تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار