با تلاش معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی و همراهی خادمان بارگاه منور رضوی 400 مددجوی کمیته امداد در قالب طرح «یا معین الضعفاء(ع)» به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
کد خبر: ۸۹۷۱۷۱۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، رئیس اداره امداد و تسهیلات زائران آستان قدس رضوی گفت: این گروه از زائران ضمن زیارت مضجع منور و بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این آستان کبریایی، میهمان خوان با برکت امام مهربانی‌ها شدند.

حسین راست‌نژاد تصریح کرد: آستان قدس رضوی در قالب این طرح با کمک و همکاری ارگان‌های امدادرسان همچون کمیته ‌امداد، بهزیستی، بسیج مستضعفان، سپاه پاسداران و خیریه‌های معتبر مردم نهاد افرادی را که به سبب مشکلات مالی تاکنون توفیق تشرف به بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) را نداشته یا قادر به تشرف نیستند، شناسایی و زمینه سفر آن‌ها را به آستان کبریایی این امام رئوف فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون کمیته امداد بیشترین و بالاترین تعامل را با آستان قدس رضوی داشته است، افزود: با هدف تسهیل و گسترش خدمات به مددجویان برای تشرف به مضجع حضرت ثامن‌الحجج (ع) تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و آستان قدس رضوی امضاء شده است تا خدمات مختلف فرهنگی و معنوی به این زائران ارائه شود.

گفتنی است؛ قرائت آیاتی از کلام الله مجید، قرائت زیارت مخصوص امام رضا(ع)، اجرای برنامه مرثیه سرایی و مداحی توسط مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و حضور در میهمانسرای حضرت رضا(ع) از جمله برنامه‌های اجرایی ویژه این گروه از زائران بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها