مسئولین با سیاه نمایی و ایراد گیری از یکدیگر راه را برای نفوذ دشمن باز کردند آخرین اخبار , ویژه خبری
کد خبر: ۸۹۷۱۷۶۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد. که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

اغتشاشات اخیر در کشور ماهیت اصلی دشمن را نشان داد

جت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته منوجان با اشاره به اینکه سعادت انسان در رعایت تقوای الهی است، اظهار داشت: بهترین زاده و توشه برای سعادت آخرت انسان تقوای الهی است.

وی با اشاره با بیان فواید حجاب در جامعه بیان داشت: جامعه‌ای که می‌خواهد آسیب‌های اجتماعی در آن کم باشد باید دستور زیبای الهی که همان حجاب است را رعایت کند و اینکه رعایت حجاب موجب استحکام بخشیدن بر پایه خانواده‌ها می‌شود.

رضوانی با بیان اینکه اعتراض‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور ماهیت اصلی دشمن را نشان داد، خاطرنشان کرد: اعتراض‌ها در همه جای جهان وجود دارد اما اینگونه اعتراض که با همت نیروی انتظامی و بسیج با لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری خنثی شد درسی برای همه ما بود که دشمن خود را بیشتر بشناسیم.

امام جمعه منوجان با توصیه به جوانان اذعان داشت: ملت و جوانان ما باید آگاه باشند چرا که اسناد و مدارک نشان می‌دهد که اتاق فکر این توطئه‌ها و اغتشاشات در بیرون از کشور است و لاشخورهای سیاسی که که به دنبال ایجاد فرصت برای ضربه به نظام هستند، بدانند که کور خوانده‌اند و هیچ‌گاه به خواسته خود نخواهند رسید.

رضوانی ابراز داشت: عدم اعتماد به غرب به‌ویژه آمریکا، عدم اعتماد به منطقه به‌ویژه آل سعود، حفاظت از روزنه‌های نفوذ و پرهیز از سیاست‌زدگی و جناحی راه‌های رسیدن به توفیق جامعه و کشور است.



دشمن دغدغه رای و نان مردم را ندارد بلکه دنبال آشوب و تفرقه است

حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه کهنوج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان افزود:حوادث اخیر اگرچه تلخ بود و هست و خساراتی را به دنبال داشته اما از حیثی این امید را تقویت می کند که برخی غفلت زدگان به خود بیایند و قدر این مردم خداجو بصیر و همیشه در صحنه را بدانند و هرآنچه در توان دارند خدمت کنند.

امام جمعه کهنوج گفت: مرد باید به اموری توجه کنند اول اینکه اصل مشکلات و مطالبات به حق مردم نباید نادیده گرفته شود دوم همه باید بدانند که وسیله اعتراض و طرح مطالبات آشوب و اغتشاش نیست سوم دشمن دغدغه رای و نان مردم را ندارد بلکه دنبال آشوب و تفرقه است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد:مقام معظم رهبری امام خامنه ای حفظ الله در مورخ ۲۰/۲/۹۶ حدود ۸ ماه قبل فرمودند دشمن ۳ هدف دارد : کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت و بیان کردند هدف کوتاه مدت دشمن بر هم زدن امنیت کشور ایجاد آشوب و فتنه در کشور است .

افشارمنش شاخصه اصلی مولف های قدرت را روحیه ظلم ستیزی ، استکبار ستیزی ، استقامت ومقاومت در راه هدف و دشمن را هیچ انگاشتن دانستند.

خطیب جمعه کهنوج گفت: از دستگاههای امنیتی و قضائی می خواهیم ضمن ریشه یابی این نا امنی ها با دقت ریشه آن را بخشکانند.و همه کسانی که مسئول هستند باید با هوشیاری و بیداری و حضور در صحنه امید آفرینی را تقویت کند.

افشارمنش گفت: باید بدانیم راه مبارزه عملی با امریکا انجام اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه کهنوج افزود: از مجلس شورای اسلامی که امروز بررسی بودجه ۹۷ را در دستور کار دارد می خواهیم هرچه در توان دارد بودجه بر رفع محرومیت و ایجاد عدالت اجتماعی تدوین کند .

وی در پایان مناسبتهای این هفته از جمله سه شنبه ۱۹ دی یادآور حماسه بزرگ قیام خونین مردم قم در اعتراض به مقاله ساواک علیه حضرت امام خمینی (ره) دانست.

و همچنین پنجشنبه ۲۱ دی سالروز ترور و شهادت احمدی روشن از شهدای هسته ای به دست منافقین کوردل و یکشنبه ۱۷ دی سالروز اجرای استعماری کشف حجاب به دستور رضاخان پهلوی در سال ۱۳۱۴ ش را یادآور شدند و فوائد رعایت حجاب در جامعه را آرامش روانی در افراد جامعه ، استحکام بیشتر کانون خانواده و بیانگر مبارزه زنان با دشمنان اسلام خواندند .



دولت به خواسته‌های مردم توجه کند

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوی الهی اظهارداشت: خروجی تقوا دوری از گناهان است.

وی ادامه داد: بر اساس بیانات حضرات معصومین(ع)نماز ستون است پس به نماز اهمیت دهید و با یک دید ویژه نگاه کنید نماز از گناهان دیگر جلوگیری می کند و بالاترین عبادت است و می تواند مشکلات روحی انسان را درمان کند.

امام جمعه رودبارجنوب خاطرنشان کرد: دشمن بروز شیطنت می کند و مقابله با شیطنت ها هم باید بروز باشد.

گروهی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که امام راحل و رهبر انقلاب به آن اشاره دارد مساله غفلت است،گفت: فتنه ها همگی محصول غفلتند که برای خواص و نخبگان خیلی خطرناک است و غفلت اینها ضربه کاری به جامعه می زند.

وی عنوان کرد: در مساله غفلت باید آحاد مردم بخصوص کارگزاران نظام جدی توجه کنند که چه چیزهای زمینه ساز غفلت می شود و آثار سو غفلت چه هستند.

امام جمعه رودبار جنوب ابراز داشت: امیر المومنین(ع) یکی از عوامل غفلت را دست کم گرفتن دشمن می داند هر چند این دشمن ضعیف باشد، یعنی از خواب غفلت بیدار شوید و به خود بیایید.

گروهی خوشبینی و خوش خیالی را یکی دیگر از عوامل غفلت دانست و افزود: بعد از اینکه با دشمن صلح کردید چون ممکن است که این دشمن حیله گرخودش رابه تو نزدیک کندتاغافل گیرت کند و سومین چیزاعتمادبه دشمن است ،ازمکر و حیله دشمن هیچگاه نباید غافل شد هر چند به توروی خوش نشان دهد.

امام جمعه رودبارجنوب گفت: اگررهبر معظم انقلاب می فرماید: مراقب دشمن باشید به خاطراینکه درمکتب امیرالمومنین رشدکرده است.

وی اظهار داشت: هرکشوری که پیشرفت کند حوادثی هم درپیش دارد چرا که دشمنان آن کشور بیشتر خواهند بود.

گروهی در ادامه افزود: دولت به خواسته های منطقی مردم باید توجه کند چرا که خواسته معقول و منطقی با اغتشاش فرق میکند.

امام جمعه رودبارجنوب تصریح کرد: یک موج به وجود آمد و دشمن شروع به موج سواری کرد و مردم بصیر و ولایتمدار با چه عطشی فتنه را خاموش کردند ما مردم رهبر و نظاممان را دوست داریم ولی مسوولان به مساله تورم، بیکاری و معیشت توجه کنند لذا دفاع ائمه جمعه از مشکل معیشت مردم این نیست که اغتشاش بوجود آید یا کار دولت را زیر سوال ببرد.

گروهی در پایان با بیان اینکه در فتنه اخیر آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان برای حمایت از اغتشاشگران مسابقه گذاشته بودند، گفت: اغتشاشگران با غارت و اهانت به اسلام به نام ملت خیانت به ملت کردند.



عده ای که از سفره نظام روزی می خورند راه را برای دشمن باز می کنند

حجت الاسلام علی عبدالرشیدی در خطبه های نماز جمعه شهر گلباف گفت: این نظام ساده به دست ما نرسیده است و خوبی های فراوانی دارد ولی عده ای می خواهند مردم را ناامید کنند و دست روی لکه ای می گذارند که نامناسب است .

امام جمعه گلباف افزود: این همه زیبایی، خدمت و معنویت در این نظام وجود دارد، چرا باید این گونه باشد؟حرمت خون شهدا باید حفظ شود، همه باید مراقب باشیم تا به عفت جامعه خدشه ای وارد نشود چرا که عفت از نقاط حساس جامعه وهمیشه مورد حمله دشمن است .

عبدالرشیدی بی حجابی، هرزه گری، پناه بردن به مظاهر فساد و آلودگی را از اهداف که دشمن برشمرد و ادامه داد: امروز در ماهواره و فضای مجازی چه می گذرد، این ها هیچ کدام به دنبال رشد و تعالی ما نیستند بلکه با پخش غذای مسموم به دنبال نابودی این نظام هستند و دشمن از طریق شهوت و غریزه های درونی وارد شده تا انسان را به ورطه های خطرناک بکشاند.

وی به قیام مردم قم در روز ۱۵ دی ماه اشاره ای کرد و گفت: این قیام نقطه عطفی در تاریخ ماست و جا دارد یادی کنیم از شهید احمدی روشن که توسط تروریست ها و پشت صحنه گردانی آمریکا و اسرائیل جانش را فدای اسلام کرد و با افتخار نشان داد که دشمنان انقلاب مسئله شان جلوگیری از پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و هسته ای ایران اسلامی است.

امام جمعه گلباف تاکید کرد: در هفته گذشت شاهد اغتشاشات و صحنه هایی بودیم که همه دوستداران نظام را نگران کرد، عده ای که امید به نابودی نظام داشتند خوشحال کف می زدند و دیگران را به این اغتشاشات تشویق می کردند که خسارات و ضایعاتی را برای مملکت داشت.

عبدالرشیدی تصریح کرد: اما همه این خسارت ها هشداری برای ما و مسئولین بود که بدانیم دشمن یک لحظه غفلت نمی کند و همیشه پا به کار است و مهم ترین چیزی که جلوی رشد و پیشرفت ما را می گیرد همین غفلت است.

وی به شکست های استکبار جهانی در منطقه جهان اشاره و عنوان کرد: دشمن که در تمام نقشه های برنامه ریزی شده خود در منطقه و جهان بر علیه ایران شکست خورده بود این فرصت را غنیمت شمرد و سعی داشت از آن حداکثر استفاده را ببرد، آن ها همیشه توطئه می کنند و لحظه ای دست از این کار بر نمی دارند.

امام جمعه گلباف خاطر نشان کرد: ما درس خوانده مکتب امیرالمومنین (ع) هستیم، چرا دشمن را دست کم می گیریم در حالی که مولایمان سفارش کرده است که از دشمن خود غافل نشوید و آن را کوچک نشمرید، دشمن اگر ضعیف هم هست نباید کوچک شمرده شود و اگر کسی از دشمن خود غافل شد مکر و حیله دشمن او را از خواب بیدار می کند.

عبدالرشیدی عنوان کرد: یک مدت غافل شدیم و سیاست مداران با ایرادگیری از یکدیگر و سیاه نمایی و با ناامید کردن مردم غفلت کردند، مردم هم این همه نعمت های انقلاب و خوبی های نظام را فراموش کرده و فقط به گرانی چسبیدند و این هم غفلت مردم است.

وی ادامه داد: دشمن هم سوء استفاده کرد و عده ای را به خیابان ها کشاند، این جمعیتی که در خیابان علیه گرانی شعار می دادند هیچ کدام به اموال عمومی جسارتی نکرده و این عوامل دشمن بودند که با سوء استفاده از این موقعیت اموال عمومی را به آتش کشیدند و عده ای بی گناه را کشتند.

امام جمعه گلباف آمریکا و اسرائیل را دست های پشت پرده اغتشاشات اخیر ایران خواند و تصریح کرد: آیا کسی که مسجد و حسینیه را به آتش می کشد و پرچم نظام را می سوزاند دلسوز مردم است؟ آیا با آتش زدن اموال عمومی مشکلات حل می شود، چرا عده ای که از سفره نظام روزی می خورند امروز راه را برای دشمن باز می کنند که پرچم ما را به آتش بکشد؟

عبدالرشیدی تاکید کرد: هر لحظه ای که ما غفلت کردیم و مراقب نبودیم دشمن سوء استفاده کرده است و طبق تعبیر مقام معظم رهبری دشمن همواره منتظر فرصت و رخنه برای ورود و ضربه زدن به ملت ایران است لذا همواره باید مراقب بود .

وی با تاکید بر اینکه دشمن هیچ کاری نمی تواند بکند،عنوان کرد: دشمنان آمده بودند این انقلاب و نظام را ویران کنند ولی باز هم نتوانستند و دست از پا درازتر برگشتند البته مسئولین باید مراقب باشند و هشدارهای مقام معظم رهبری را گوش دهند.

امام جمعه گلباف در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین هوشیار باشند چون هشدارهای مقام معظم رهبری جدی گرفته نشد، اقتصاد مقاومتی عملیاتی نشد و مبارزه با فساد در دستور کار مسئولین قرار نگرفت، فضای مجازی درست مدیریت نشد و همه این ها غفلت است لذا باید هوشیار باشیم تا دیگر در این مملکت شاهد اتفاقات این گونه نباشیم.





دستگاه قضا به طور ویژه به بحث فتنه گران و آشوبگران بپردازد
حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: از نیروی انتظامی سراسر کشور خصوصا استان و شهرستان و همراهی نروهای اطلاعاتی و بسیج که کمک کردند امنیت و آرامش در کشور و شهرمان برقرار کردند و فنه گران را میدان ندادند و قبل از هر نوع اقدام آها را سرکوب کردند.

وی افزود: در این آشوبگری ها رفسنجان هم می بایست مثل شهرهای دیگر که تخریب اموال عمومی و اشخاص را به دنبال داشته باشد که با هوشمندی صورت نگرفت.

رمضانی پور بیان داشت: آرامش در کشور منوط به هوشمندی همه نیروهای به ویژه نیروهای انتظامی و اطلاعاتی است هرجا قوی تر عمل کردند امنیت برقرار بوده است.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: دستگاه قضا شخص ریاست و قضات با تحربه برای بررسی ویژه و دور از فرصت زمانی زیاد به بحث فتنه گران و آشوبگران اختصاص دهند و دل ملت بزرگ ایران اسلامی را شاد کنند.(تکبیر نمازگزاران)

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام علی(ع) در نامه ۵۲ نهج البلاغه تصریح کرد: خوشبینی و خوش خیالی به دشمنان نظام نداشته باشیم، کسی که غفلت کند بداند دشمن هوشیار و بیدار است.

رمضانی پور گفت: به مسئولان عزیز عرض می کنیم به هشدارهای رهبر انقلاب گوش فرا دهید دیگر شعار بس است بچسبید به خدمت مخلصانه به مردم در اقصی نقاط کشور تنها به شهرهای اصلی توجه نکنید.

وی ادامه داد: ببینید مردم با چه مشکلاتی زندگی می کنند ببینید مدیران شما چگونه اخلاق با مردم دارند کاری که با یک ساعت می شود انجام چندین ماه طول می دهند و شما در تهران نشستید و فکر می کنید کارها بر روال است مردم تا کی می توانند تحمل کنند این عدم نظارت و بی توجهی.

رمضانی پور گفت: مسئولان فکر نکنند این راهپیمایی ها برای مسئولان است امدن مردم در صحنه برای انقلاب و نظام اسلامی و برای شخص رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام آیت الله خامنه ای است.

وی افزود: مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند باید رضایت انها را جلب کنید به مردم خدمت کنید و فکر نکنید شما بهرترین مسئولان بودید و هستید.

رمضانی پور بیان داشت: آدم ناکارامدی را در راس بانک ها قرار دادید سپرده های مردم را بر باد دادید سود و ظلم و دیرکرد از مردم گرفتید و آنها را به خاک سیاه نشاندید چرا مدیریت نمی کنید اینهمه ربا در بانک ها وجود دارد، بیش ار ۶۰ بار مراجع تقلید فرمودند این سودها حرام است و ربا چرا بانک ها عمل نمی کنید و مردم را بدبخت کردید اگر این مردم از شما بانکها استفاده نکنند باید بساط خودتان را جمع کنید و بروید.

وی ادامه داد: مدیرعامل بانک ملی رسما اعلام می کند مردم باید اوراق بهادار ارائه دهند و برای ساخت مسکن وام ۱۷ و نیم درصد سود می دهند! خیلی محبت کردید چقدر به سپرده ها سود می دهید که این قدر از مردم می خواهید بگیرید بعد می خواهید مردم آرامش داشته باشد، حرف مردم را می زنیم اما پاسخی ندارید و نخواهید داشت .

رمضانی پور بیان داشت: به یاد داشته باشید چه تعداد دانشجو در هویزه به شهادت حماسی نائل گشتند و در قیان خونین ۱۹ دی سال ۵۶ دفاع کردند و این عظمت را بوجود آوردند چه نخبگانی همچون احمدی روشن برای این کشور قیام کردند و قطعه قطعه شدند؟ به یاد داشته باشید که فتنه گری ها را با بصیرت باید خاموش کرد شما باید جواب بیش از ۲۳۰ هزار شهید همچون حاج جعفر حسینی را بدهید اگر خیانت کنید و به مردم خدمت نکنید باید پاسخ دهید.

امام جمعه رفسنجان در پیان به برگزاری اولین سالگرد آیت الله هاشمی رفسنجانی و ششمین سالگرد حجت الاسلام هاشمیان امام جمعه فقید رفسنجان اشاره کرد و گفت: مورد عنایت رهبری نیز هست که جلسات ایشان(آیت الله هاشمی) با شکوه برگزار گردد و این مراسم از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در مسجد جامع با حضور خانواده ایشان برگزار می شود.



هدف دشمن اختلاف و تفرقه بین مردم و مسئولان است

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: در جریانات اخیر دشمن مستکبر هم دلسوزی و هم تحریم، هم تخریب و هم توهین کرد اما مردم ما وقتی دیدند پای دشمن در کار است از نظام اسلامی حمایت کردند و حساب خود را از فتنه‌گران و کسانی که فریب توطئه دشمن را خورده بودند جدا کردند.

امام جمعه سیرجان گفت: باید توجه کنیم که همه هدف دشمن اختلاف و تفرقه بین مردم و مسؤولان خواهد بود تا بتوانند نقشه براندازی نظام اسلامی را اجرا کنند که در این مسیر آمریکا و همه دشمنان اعم از صهیونیست‌ها، منافقان، سلطنت‌طلبان برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان مدت و بلند مدت دارند و پروژه‌های آنها هم اختلاف، نفوذ، تحریم، فضاهای مجازی، اغتشاش، ناراضی کردن مردم و جنگ داخلی است.

وی افزود: دولتمردان قدر این مردم را بدانند و مسئولان برای رفع تورم، رکود و بیکاری برنامه عملیاتی و اجرایی داشته باشند و هم برای جلب اعتماد و استمرار دوستی و محبت با این مردم فداکار به خواسته‌هاشان توجه شود.

حسینی امنیت را نعمتی بزرگ برای ملت ایران عنوان کرد و افزود: همه به نعمت امنیت توجه خاص داشته باشیم و می‌دانیم در سایه نظام اسلامی است که این امنیت محقق شده و دشمنان درصدد ایجاد ناامنی برای ملت ایران هستند و ما امروز از همه نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و سربازان گمنان امام زمان (عج) تشکر می‌کنیم که با استقامت و بصیرت خوب به میدان آمدند و توطئه دشمن را برای فتنه جدید نقش برآب کردند.

امام جمعه سیرجان با انتقاد از ترامپ و همه هم‌پیمانان این شیطان بزرگ در حمایت از نا آرامی‌هایی که خودشان طراحی کرده بودند و برخی از عواملشان به آن دامن زدند، گفت: ترامپ و امثال او به فکر ۵۰ میلیون نفر گرسنه خود در آمریکا باشند و دست از توهین و دخالت در امور داخلی ملت بزرگ ایران بردارند.

وی افزود: اعتراض‌ها برای وضعیت موجود بود اما دشمنان هستند که در این فرصت‌ها موج‌سواری می‌کنند و برای این ملت بزرگ و شجاع دلسوزی هم دارند تا بتوانند توطئه و دشمنی خود را با نظام و ملت ایران عملیاتی کنند.

سیاسیون آب به آسیاب دشمن نریزند

حجت الاسلام مصطفی عرب در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با بیان اینکه عده‌ای فتنه انگیزی می کنند و آب به آسیاب دشمن می ریزند ،اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند ،دشمن برنامه های بلند مدت و ده ساله دارد.

امام جمعه موقت ریگان با اشاره به اینکه دشمن در چند فاز به دنبال فتنه انگیزی در کشور بود،ادامه داد:فاز اول آشوب گسترده و بهره گیری از اعتراضات،فاز دوم حمله به پاسگاه ها و مراکز نظامی و فاز سوم ورود داعش و نیرو های تروریستی. الحمدالله این فتنه هم در نطفه خفه و متوقف شد اما نباید فریب خورد.

حجت الاسلام عرب با بیان اینکه براندازی نظام هدف اصلی دشمن بود،تصریح کرد: سیاسیون ما باید خیلی دقت کنند و آب به آسیاب دشمن نریزند.

وی ادامه داد:وقتی روزنامه های زنجیره ای از یک جناح خاص یک نهاد فرهنگی را هدف قرار می دهند.مشخص میشود شیطنت هایی انجام شده است.

امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه برخی از مسئولین سابق و فعلی نقش اپوزیسیون را در کشور اجرا می کنند،عنوان کرد: دشمن از کوچکترین حرف ها سوءاستفاده میکند ،عده‌ای بست نشینی می کنند و برخی از اعتراضات خیانت به نظام و انقلاب است.

عرب اظهار داشت:دشمنان وقتی دیدند که در شهر های بزرگ موفق نیستند فتنه و آشوب را به شهرهای کوچک انتقال دادند تا القاء کنند که این نافرمانی های مدنی در شهرهای کوچک هم هست و اغلب مردم ناراضی هستند لذا شهرهای کوچک را هدف قرار دادند.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها منافقین را حمایت می کردند و از ظرفیت منافقین بهره گیری می کردند و در شبکه های اجتماعی برای منافقین بسترهایی را ایجاد کردند.

امام جمعه موقت ریگان با بیان اینکه عده‌ای حواسشان نیست و بی مهابا به نظام حمله می کنند،افزود: برخی از شبکه های اجتماعی باعث شده اند که دروغ و تهمت به نظام ما گسترده شود.

حجت الاسلام عرب با اشاره به اینکه آمریکا بهتر است به مشکلات خودش بپردازد و در امور کشور دیگری دخالت نکند،خاطرنشان کرد: متاسفانه دیده می‌شود بعضی اوقات برخی ها سنگ دشمن را به سینه می زنند و فرمایشات امام(ره) را فراموش می کنند.

وی ادامه داد:درصد قابل توجه ای از دستگیر شدگان در اغتشاشات اخیر ساکن و بومی آن شهر نبودند،عده ای قابل توجه ای اراذل اوباش بودند و برخی ها هم از مرفهین جامعه بودند.

امام جمعه موقت ریگان اظهارداشت: مسئولین توجه کنند که خادم مردم هستند و وظیفه ی آنها خدمت به مردم است.

حجت الاسلام عرب در پایان ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ استائی فرمانده سابق سپاه شهرستان ریگان،گفت:انتصاب شایسته سرگرد پاسدار مصطفی دهقانیان را به سمت فرماندهی سپاه شهرستان ریگان تبریک عرض می نماییم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار