خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از برگزاری جشن خودکفایی پنج هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد در اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: در شش‌ماهه نخست امسال دو هزار و 800 مددجو به خودکفایی رسیده‌اند که با توانمند شدن دو هزار و 200 نفر دیگر تا پایان اسفندماه این تعداد به پنج هزار نفر می‌رسد.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۰۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یونس فاتح با اعلام اینکه 30 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد مستعد اشتغال هستند، افزود: در طول سه سال گذشته با اعطای تسهیلات اشتغال 11 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی به خودکفایی رسیدند.                                                                                                                              

وی اضافه کرد: برای هرکدام از مددجویان 20 میلیون تومان تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود و اگر مددجویی طرحی داشته باشد که بتواند برای شماری از بیکاران اشتغال‌زایی کند از محل منابع کمیته امداد تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کنیم.                                                           

فاتح با اشاره به بسته‌های تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایان، ادامه داد: اگر واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی مددجویان تحت حمایت این نهاد را به کار بگمارند برای آن‌ها تسهیلاتی با بهره چهاردرصد اعطا می‌شود یا حق بیمه 18 ماه همان مددجو را کمیته امداد پرداخت می‌کند.                   

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه امسال 43 درصد از مددجویانی که به بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات معرفی‌شده بودند توانسته‌اند تسهیلات خود را دریافت کنند، افزود: سال گذشته پنج هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج‌شده‌اند.                                                                                                            

وی بابیان اینکه هم‌زمان با برگزاری جشن خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان خودکفا شده دایر می‌شود، افزود: این نمایشگاه در اسفند امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها