خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ورودی مسابقات از هیچ تیمی دریافت نشد و تمام هزینه های برگزاری مسابقات که ۶۰ میلیون تومان بود توسط اداره کل ورزش و جوانان تأمین شد.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۳۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا اعلایی مقدم در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی کارمندان دولت استان قزوین ( جام شهید رجایی) که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت:در شورای راهبردی اداره کل در بحث بسط و گسترش ورزش همگانی رایزنی کردیم که در نتیجه آن برگزاری المپیادهای ورزشی ویژه کارکنان دولت، کارگران و دانشجویان در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود:المپیادهای ورزشی کارکنان دولت و کارگری برگزار شد و المپیاد ورزشی دانشجویان در دستور کار قرار دارد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد:در این دوره از المپیاد ورزشی کارمندان دولت استان ۴۳ دستگاه اجرایی حضور و ۶۰۰ نفر از کارمندان دولت دستگاه های اجرایی استان در این مسابقات شرکت کردند.
اعلایی مقدم عنوان کرد:ورودی مسابقات از هیچ تیمی دریافت نشد و تمام هزینه های برگزاری مسابقات که ۶۰ میلیون تومان بود توسط اداره کل ورزش و جوانان تأمین شد.
وی تصریح کرد:این مسابقات در ۶ رشته ورزشی برای آقایان و ۵ رشته برای خانم ها برگزار شد که شامل رشته های والیبال، دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، طناب کشی و فوتسال بود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به اینکه مسابقات کشوری در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، گفت:
اگر همکاری مدیران دستگاه های اجرایی نبود این مهم رخ نمی داد.
اعلایی مقدم خاطرنشان کرد: راندمان یک اداره وقتی افزایش می یابد که کارکنان آن هم از نظر جسمی و هم روحی سلامت لازم را داشته باشند.
وی یادآور شد:از مجموع شرکت کنندگان این المپیاد ورزشی ۲۲۹ نفر در رشته های تیمی و انفرادی که حایز رتبه شدند، مدال می گیرند و مدیران این دستگاه های اجرایی هم تقدیر می شوند.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها