فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت روز شهدای دانشجو با خانواده شهید مدافع حرم بابک نوری دیدار کرد.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۳۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه فرمانده ناجا گیلان و به مناسبت روز شهدای دانشجو با خانواده شهید بابک نوری هریس دیدار کردند.

سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در دیدار با خانواده شهید بابک نوری هریس از شهدای مدافع حرم گیلان اظهار کرد: خود شهدا به ما کمک و راهنمایی می‌کنند و در همین حادثه اخیر نیز یقین بدانید که شهدا حضور داشتند که با حضور مردم توطئه اخیر فتنه گران به سرانجام نرسید.

وی با تأکید بر اینکه قیامت نزدیک است و باید در قبال این شهدا پاسخگو باشیم بیان کرد: خدا را شاکریم که شهدا ما را فراموش نکردند و باید این انقلاب ماحصل خون شهدا را به صاحب اصلی آن امام عصر (عج) برسانیم.

پدر شهید بابک نوری نیز در این دیدار اظهار کرد: بابک را همه می‌شناسید؛ بابک در عین جوانی حرکت بزرگی باروح بزرگش خود را تقدیم انقلاب و ولایت‌فقیه کرد.

محمد نوری با اشاره به اینکه دوستان و هم‌رزمان بسیاری را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب شدند بیان کرد: بار دیگر در همین مکان و در حضور خانواده خود و شما بزرگواران با شهیدان، امام شهیدان و مقام معظم رهبری تا پایان عمر زندگی‌ام با آرزوی شهادت در خط رهبری و نظام و رضایتمندی مردم و کارآمدتر کردن مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

در این دیدار که با قراءت پرفیض عاشورا شروع شد کوله‌ی لباس‌های شخصی شهید نوری در این مراسم به خانواده‌ی گران‌قدر این شهید اهدا شد.

شهید بابک نوری بیست و دومین شهید مدافع حرم گیلان متولد سال 1371 در رشت است که در آذرماه در عملیات آزادسازی شهر ابو کمال مابین مرز سوریه و عراق به مقام رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند.

 دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید بابک نوری

دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید بابک نوری

دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید بابک نوری

دیدار فرمانده سپاه قدس گیلان با خانواده شهید بابک نوری

 

ارسال نظرات