در حاشیه برگزاری جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری مطرح شد :

تحرکات اغتشاشگرانه امروز تداعی کننده فتنه گری های سال 88 بود

حسین باقری گفت : جشنواره صالحین و یادواره شهدای کارگری استان کرمان در برگزار می شود که یادواره شهدای کارگر در بوستان مادر و جشنواره نخبگان بسیج در مجتمع مس سرچشمه برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۷۱۸۶۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری کرمان در محل سالن ایثار اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور مدیر اداره تعاون و رییس کارخانه لاستیک بارز و فرمانده بسیج کارگری و دیگر اعضا و مدیارن کارخانجات عضو این شورا برگزار شد .

در ابتدای این جلسه حسین باقری ضمن محکوم نمودن تحرکات و اغتشاشات اخیر در سطح کشور از سوی فتنه گران گفت : این تحرکات تداعی کننده فتنه گری های سال88 است ، لذا تنها  راه خنثی سازی این فتنه ها تبعیت از رهبری است حضور در صحنه مردم در مقابله فتنه گران و اغتشاشگران نقشه آنان را بر باد خواهد داد .

علی اکبر مشرفی نیز در ادامه افزود : یادواره شهدای کارگری باید به بهترین نحو برگزارشود لذا  استفاده از کارشناسان متخصص و زبده در این امر می تواند سبب ارتقا، فرهنگی در محیط کار و جشنواره ها گردد.

مدیر کل اداره تعاون نیز خاطر نشان کرد : تمام برنامه های فرهنگی باید به بهره وری و رشد تولید ختم شوند در غیر اینصورت بی اثر خواهند بود .

انتهای پیام /ر

ارسال نظرات