قربانی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در این دیدار گفت: نگاه مجلس در کمیسیون تلفیق به سمتی است که یارانه حذف نشده و قیمت‌ها به سمت بالا سوق پیدا نکند و حامل‌های انرژی نیز گران نشود.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۶۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کردند که دکتر محمدعلی قربانی نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: این دیدار با توجه به شرایط موجود در کشور، منطقه و جهان صورت گرفته است.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: در بحث بودجه نگاه مجلس در کمیسیون تلفیق به سمتی است که یارانه حذف نشده و قیمت‌ها به سمت بالا سوق پیدا نکند و حامل‌های انرژی نیز گران نشود.

دکتر قربانی بیان کرد: تشکر ویژه می‌کنم از سازمان‌های امنیتی، سپاه و سازمان‌های انتظامی که در اتفاقات اخیر تدبیر ویژه‌ای داشتند و به بهترین وجه موضوع را حل کردند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان افزود: در جلسه‌ای که با حضور استاندار گیلان و در محضر آیت‌الله قربانی نماینده مقام معظم رهبری در گیلان بودیم تمامی گزارش‌ها این‌گونه بود که اعتراضات مردم گیلان برای گرانی بود و هدف دیگری را دنبال نمی‌کردند.

وی اضافه کرد: تشکر ویژه‌ای از مردم می‌کنم که به‌صورت خودجوش در این راه‌پیمایی حضور داشتند و باید این حضور را قدر دانست.

ارسال نظرات