نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم گفت: ملاک خوب یا بد بودن انسان‌ها مادیات نیست لذا با توجه به اینکه فکر ما مادیات شده است ملاک خوب یا بد دیگران را مادیات در نظر می‌گیریم.
کد خبر: ۸۹۷۱۸۹۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ صبح امروز نماینده، ولی فقیه در سپاه خاتم در جمع پایوران این ناحیه با بیان اینکه عده‌ای در جامعه با طرح این سوال که چرا افراد بی نماز و بی دین از لحاظ مادیات و ... اوضاع بهتری نسبت به متدینین دارند؟ با استناد به آیات ۵۱ الی ۵۴ سوره الزخرف داستان فرعون و حضرت موسی (ع) را نقل کرد و افزود: ملاک خوب یا بد بودن انسان‌ها مادیات نیست لذا با توجه به اینکه فکر ما مادیات شده است ملاک خوب یا بد دیگران را مادیات در نظر می‌گیریم.
حجت الاسلاماعظمی در ادامه اشاره‌ای نیز به خطبه شماره ۱۷ نهجالبلاغه کرد و خاطر نشان کرد: خداوند بدترین انسان‌ها را به دو گروه معرفی کرده است که خیلی از آن‌ها عصبانی است ۱- شخصی که خدا او را به خودش واگذار کرده است ۲- شخصی که جاهل است یعنی علم به هیچ چیز ندارد و فکر می‌کند عالم است.
وی ادامه داد: حضرت علی (ع) در این خطبه می‌فرماید بخدا شکایت میکنم از افرادی که زندگیشان زندگی جاهلیت است و با گمراهی میمیرند. چرا؟ چون بدترین کالا در بین آنان قرآن است.
حضرت علی (ع) در مورد این افراد نیز می‌فرماید: افرادی که از قرآن دور می‌شوند مثل عنکبوت می‌مانند، چون آن‌ها یک چیز‌هایی را بلد هستند و در همین بافته‌های خودشان زندگی می‌کنند و هیچ کس را قبول ندارند و روی چیز‌هایی که خودشان فکر می‌کنند زندگی می‌کنند و وقتی حرف می‌زنند نمیدانند درست حرف می‌زنند یا غلط.
ارسال نظرات