خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه ملت با حضور در صحنه جواب دشمن را همیشه خواهند داد تاکید کرد: شوراي امنيت بیش از این آلت دست مستکبران و آمریکا نباشد و در امور داخلی کشور ما دخالت نکند.
کد خبر: ۸۹۷۱۹۱۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، این مرجع تقلید صبح امروز در درس خارج خود در مسجد اعظم از حضور پرشور مردم در محکومیت فتنه اخیر تشکر کرد و توجه مسوولان به خواسته‌های مردم در اقتصاد و کنترل فضای مجازی را خواستار شد.

وی حضور مردم نشانه را تعهد مردم نسبت به انقلاب، امام و رهبری دانست و بیان کرد: مردم در این راهپیمایی به دنیا فهماند که بین خواسته خود و دشمن تفکیک قایل است؛ خواسته مردم بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی هستند و مردم خواهان عملی شدن خواسته‌های رهبری نسبت به اشتغال و تولید ملی هستند و اجازه موج سواری به دشمن نخواهند داد.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه ملت با حضور در صحنه جواب دشمن را همیشه خواهند داد تاکید کرد: شورای امنیت بیش از این آلت دست مستکبران و آمریکا نباشد و در امور داخلی کشور ما دخالت نکند.

وی گفت: به مسؤولان هشدار می‌دهم به فکر بومی سازی فضای مجازی باشند الحمدلله متخصصان داخلی توان اداره فضای مجازی را دارند و امکانات هم هست ما به هیچ وجه با فضای مجازی مخالف نیستیم ولی می‌خواهیم از نکات مثبت فضای مجازی استفاده شود.

این مرجع تقلید تاکید کرد: با فضای مجازی که اختیارش دست دیگران باشد امنیت خانواده و جامعه به خطر می‌افتد و نتیجه این می‌شود آمار طلاق افزایش یابد، اعتقادات مردم با ایجاد شبهه بدون پاسخ صحیح ضعیف شود، به مقدسات توهین شود و دشمنان از این طریق افکار انحرافی خود را ترویج کرده و فتنه انگیزی کنند.

وی تاکید کرد: مسؤولان هرچه زودتر به این موضوع توجه کنند و این خواسته جدی حوزه علمیه است.

ارسال نظرات