به مناسبت سالروز واقعه کشف حجاب؛

نمایش بسته محتوایی «قیام مردمی مسجد گوهرشاد» در حرم رضوی برگزار می‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت سالروز واقعه کشف حجاب بسته محتوایی «قیام مردم درمسجد گوهرشاد» در حرم مطهر رضوی نمایش داده خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۱۹۵۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با بیان اینکه حجاب برای زن مسلمان ایرانی ریشه در فرهنگ، ملیت و مذهب دارد، عنوان کرد: آستان قدس رضوی در راستای ترویج فرهنگ حجاب اسلامی و انتقال ارزش‌های دینی به نسل جوان برنامه نمایش بسته محتوایی با موضوع حجاب را طراحی و در حرم مطهر رضوی اجرا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این بسته محتوایی شامل تعدادی طرح گرافیکی از تولیدات معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است، افزود: هدف از اکران این بسته گرافیکی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و نشان دادن ارزش‌های آن است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: بسته‌های محتوایی و گرافیکی عفاف و حجاب در اماکن متبرکه و در معرض دید زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا (ع) قرار می‌گیرد.

حسینی ابراز کرد: علاقه‌مندان به دریافت این بسته‌ها می‌توانند به آدرس اینترنتی razaviarchive.aqr.ir یا کانال تلگرامی اداره تولیدات فرهنگی حرم مطهر امام‌رضا (ع) ‏ به آدرس t.me/Razavi_tv مراجعه و علاوه بر دانلود این طرح‌ها از سایر تولیدات گرافیکی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی بهره‌مند شوند.

یاد آور می‌شود؛ معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی متنوع و متناسب با مناسبت‌های مختلف تولید می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار