باید وحدت و همدلی برای خدمت به مردم وجود داشته باشد و پیگیری و برطرف کردن مشکلات مردم بدون دسته بندی و نگرش های جناحی و گروهی انجام شود.
کد خبر: ۸۹۷۱۹۵۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار جدید شهرستان زنجان در مراسم معارفه خود بعنوان فرماندار زنجان، با اشاره به محدودیت منابع در کشور، گفت: مسئولان باید از منابع محدود کشور در راستای خدمت به مردم حداکثر بهره‌برداری را داشته باشند.

رضا عسگری با بیان اینکه کارگزاران کشور در هر مسئولیتی باید از منابع کشور در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده مناسب داشته باشیم، افزود: انقلاب اسلامی بعد از چهار دهه دستاوردهای بزرگی داشته و بسیاری از اقدامات انجام شده قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی با بیان اینکه دشمن همواره برای آسیب به کشور در کمین است،  اظهارداشت: از چندین ماه گذشته اعتراضاتی در کشور وجود داشت که به دلیل عملکرد برخی موسسات مالی بود، اما دولت با صبوری اجازه اعتراض و پیگیری مطالبات را به افراد معترض داد.

فرماندار زنجان بر ضرورت اثبات عینی وحدت و همدلی تاکید نمود و تصریح کرد: باید وحدت و همدلی برای خدمت به مردم وجود داشته باشد و پیگیری و برطرف کردن مشکلات مردم بدون دسته بندی و نگرش های جناحی و گروهی انجام شود.

عسگری با بیان اینکه مسائل و مشکلات شهرستان باید در خودِ شهرستان پیگیری و برطرف شود، افزود: مدیران باید از نگاه و رویکرد حمایتی مدیریت استان جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

فرماندار زنجان بر ضرورت حرکت در مسیر قانون تاکید کرد و گفت: از تمامی مدیران شهرستان انتظار دارم اقدامات خود را در چارچوب قوانین انجام دهند.

وی همچنین بر ضرورت تحقق حقوق شهروندی تاکید کرد و یادآور شد: تمام مسئولان باید شرایط لازم را برای تحقق قوانین حقوق شهروندی در جامعه فراهم کنند و در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

ارسال نظرات