نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

باید همیشه روحیه خود را در مقابل دشمن حفظ کنیم

نباید دشمن را هیچ وقت کوچک بشماریم و به آن اعتماد کنیم و باید همیشه روحیه خود را در مقابل دشمن حفظ کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۱۹۷۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه نباید با دعواهای حیدری و نعمتی به نظام و انقلاب ضربه بزنیم، کفت: من مخاطبم یک عده و گروه خاص نیست بلکه باید قوای سه گانه و همه گروه‌ها و مسؤولان تلاش کنند، مشکلات برطرف شود.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره با اینکه نباید از دشمنان غافل شویم، افزود: باید همیشه و در همه حال مراقب دشمنان باشیم چرا که همیشه به دنبال دشمنی است.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی‌خواهند که شما سر به تنتان باشد، اظهار داشت: نباید دشمن را هیچ وقت کوچک بشماریم و به آن اعتماد کنیم و باید همیشه روحیه خود را در مقابل دشمن حفظ کنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه دشمن یک روز با فتنه، یک روز با جنگ سخت و یک روز با جنگ نرم تلاش دارد به نظام و انقلاب ضربه بزند، تصریح کرد: وقتی دشمن را کوچک بشماریم آن وقت دشمن از غفلت استفاده کرده و ضربه خواهد زد.

وی با بیان اینکه دشمن همیشه دشمن است و در پی ضربه زدن به شماست، گفت: این نشانه نادانی است که دشمن را خیرخواه خود بدانیم، اعتقاد و اعتماد به دشمن به نظام و انقلاب ضربه می‌زند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمن حتی یک قدم هم از دشمنی خود عقب ننشسته است و همیشه در تلاش برای ضربه زدن به نظام و انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی است، افزود: در شب‌های سال نو میلادی در فرانسه نا آرامی‌های زیادی شد و بیش از 510 نفر نیز دستگیر شدند اما همین کشور علیه کشورمان و عده‌ای که در کشور ناآرامی راه انداختند، بیانیه می‌دهد.

وی با اشاره به سه پیام ترامپ در همان ساعات اولیه اغتشاشات در کشورمان گفت: دشمن مترصد است تا به هر نحو ممکن ضربه بزند و نباید با برخی اقدامات این فرصت را به دشمن بدهیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با تقدیر از حضور به موقع و حماسی مردم در صحنه‌ها گفت: بعد از اتفاقات اخیر دشمنان نظام و انقلاب فرانسه، انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی جشن گرفته بودند اما حضور به موقع و حماسی مردم در جای ایران اسلامی توطئه‌های آنها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه پرچم نماد و هویت یک کشور است، گفت: در طول مبارزات انقلابی هرگز پرچم کشورمان که در آن نماد اسلامی هم نبود توسط انقلابیون آتش زده نشد اما در حوادث اخیر عده‌ای به پرچم مقدس کشورمان که دارای اسماء جلاله است جسارت کردند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه عده‌ای به مسجد، امامزاده و حوزه‌های علمیه هم جسارت کردند و به این امکانم مذهبی خسارت وارد کرده و آتش زدند، تصریح کرد: در قضایای اخیر نیروی انتظامی با متانت و صبورانه وارد عمل شدند و اقدام کرد و حضور بسیجی‌وار هیات‌های مذهبی در کنار مردم استان زمینه خنثی سازی توطئه‌های دشمنان شد.

وی با ستودن حرکت مردم استان در برگزاری راهپیمایی و محکوم کردن اقدامات اغتشاشگران گفت: مردم زنجان همیشه پیشگام بودند و همه دنیا زنجان را با نام شهر شور و شعور حسینی می‌شناسند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اعتراضات صورت گرفته و با بیان اینکه همه آنهایی که معترض بودند منافق نیستند، بیان کرد: در کشور مشکلاتی از جمله بیکاری و گرانی وجود دارد و هیچ کس منکر این مشکلات نیست و باید به این مشکلات رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه مردم زنجان به اموال عمومی آسیب نمی‌زنند و اموال عمومی را آتش نمی‌زنند، ادامه داد: اما در حوادث اخیر عده‌ای منافق وارد شدند و این کار را کردند که باید حواسمان باشد انقلاب ارزان به دست نیامده است و برای حفظ این نظام 200 هزار شهید تقدیم شده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه نباید با دعواهای حیدری و نعمتی به نظام و انقلاب ضربه بزنیم، اظهار داشت: من مخاطبم یک عده و گروه خاص نیست بلکه باید قوای سه گانه و همه گروه‌ها و مسؤولان تلاش کنند، مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه امروز مسئله این است که اگر به دستورالعمل‌ها، فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه و به آنها عمل می‌شد امروز وضعیت چنین نبود، تصریح کرد: طبق فرمایش رهبری ما به استکبار جهانی، آمریکا و نوچه‌ها، نوکرها و آتش بیار‌های آنها اعتماد نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه راه حل مشکلات فعلی کشور عمل و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: خرید کالای قاچاق علاوه بر اینکه موجب اشتغال در کشورهای دیگر می‌شود زمینه بیکاری جوانان کشور و تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولید را فراهم می‌سازد، ضمن اینکه باید تولید کنندگان داخلی هم بر کیفیت کالاهای خود بیافزایند.

                       

ارسال نظرات
آخرین اخبار