نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

خمیرمایه تولید آثاری هنری، باید بر مبنای ارزش های اسلامی باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان گفت: در راستای اعتلای فرهنگ عمومی کشور به تولید آثاری نیاز داریم که خمیرمایه آن ها بر مبنای ارزش های اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۵۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با بیان اینکه ارائه تصویری معکوس از ارزش های انقلاب در برخی از آثار هنری را شاهد هستیم، گفت: یکی از وظایف مهم شورای فرهنگ عمومی داشتن نگرش صحیح و شناسایی معضلات و آسیب های فرهنگی است تا بتواند با نگاهی تخصصی، برای مشکلات راه حل ارائه کند.

وی با تأکید بر ضرورت شناخت مرزهای صحیح هنر افزود: در جامعه اسلامی اگر اثری هنری در زمینه مختلف سینما، تئاتر، عکس و موسیقی خلق میشود باید دارای مفاهیم ارزشی باشد.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه در حوزه دفاع مقدس نیز باید اشراف و نظارت بیشتری در تولید آثار هنری صورت گیرد، گفت: با بهره‌مندی از ظرفیت‌های هنری و با اجرای برنامه های جذاب و عمیق، اعتلای فرهنگ دینی را در جامعه میتوان فراهم ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، توجه به جایگاه حقیقی هنر و رفع مشکلات مربوط به اقتصاد هنر، را از دیگر ضرورت های اعتلای فرهنگ عمومی عنوان کرد

ارسال نظرات
آخرین اخبار