خبرهای داغ:
خلیفه کل ارامنه آذربایجان در جشن میلاد حضرت مسیح (ع) در کلیسای حضرت مریم(س) تبریز گفت: امروز همه ما در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران به صورت برابر زندگی می‌کنیم و باید تعاملات و همکاری‌های لازم در راستای پیشرفت کشور را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۵۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ریگور چیفت‌چیان اظهار کرد: حضور مسؤولان استانی در این جشن باعث دلگرمی همه ماست.
وی با بیان اینکه مسؤولان با خدمات خود آرامش را به جامعه به ارمغان آورده‌اند، افزود: ما نیز به عنوان ارامنه استان خود را در کنار مردم و مسؤولان می‌دانیم و عضوی از کل نظام هستیم.
خلیفه ارامنه آذربایجان با اشاره به اتفاق های اخیر مبنی بر انتخاب بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهارکرد: حضرت عیسی مسیح(ع) در فلسطین به دنیا آمده و متولد اورشلیم است ولی شیطان بزرگ و استکبار جهانی می‌خواهند خاک فلسطین را جدا کنند در حالی که فلسطین، اورشلیم و بیت‌المقدس برای همه ادیان بوده و متعلق به فرد و افراد خاصی نیست.
اسقف چیفت‌چیان با تاکید به اینکه ما همه با مسلمانان برادر بوده و از حضور مسؤولان در برنامه‌های خود و در کنار ارامنه خوشحالیم، گفت: این حضور و رسیدگی مسؤولان به امور باعث دلگرمی تک‌تک ما شده است.
وی اعلام کرد: در سایه توجه مسؤولان چند طرح بزرگ اجرا خواهیم کرد که در راستای آرامش هر چه بیشتر است.
خلیفه کل ارامنه آذربایجان گفت: ما این جشن را فرصتی دانسته و برای سلامتی رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سایر مسؤولان خادم دعا می‌کنیم که برای آرامش و امنیت کشور تلاش می‌کنند.
ایرانی‌های ارمنی یا ارمنیان ایران بزرگترین گروه مسیحیان کشورمان هستند که در تهران، تبریز، ارومیه و اصفهان و سایر شهرها سکونت دارند.

ارسال نظرات